ვიკიპედიაშიც მივაგენი ინფოს
Honda Automobile (China) Company is a joint venture of Honda, Dongfeng Motor and Guangzhou Automobile Group.
ერთობლივი ჩIნურ იაპონური კომპანია ყოფილა. 50 000 ერთეულ პროდუქციას უშვებსო. ორიენტირებულია ევროპულ ბაზარზეო.
ის მოტო რომელიც მე ვიყიდე Honda rr 150 აზიური ბაზრისთვის არის დამზადებული.
შანხაიში ახალი ღირს 2080 აშშ დოლარი (ექვივალენტი ჩინურ იენებში)
ვიეტნამში უფრო ძვირი ღირს 2800 მდე.
ცოტა დავმშვიდდი, ნამდვილად ჰონდა ვიყიდე, ეს არარის იმ ჩინური მოტოების მსგავსი კინდერში მოგებულ სათამაშოებს რო გავს

დიზაინერული თვალსაზრისით საკმაოდ დახვეწილია
* * *
მაგათ საიტსაც მივაგენი
http://www.wuyang-honda.com ჰონდას ოჯახის შემადგენელი კომპანიაა. ძალიან კარგ ბაიკებს ამზადებს როგორც დავაკვრიდი იაფად. ჰონდაა მაინც.
ჰონდა რეპსოლი რო მიჩვენეთ მგონი ამ ქარხნის აწყობილია ისიც, ყოველშემთხვევაში გუშინ ასე წავიკითხე
* * *
ტეხავს რო ჩინური არ ვიცი
http://www.wuyang-honda.com/product/main.jsp?catid=47&id=15 * * *
ეს არის ჩემი მოტოს მოდელის 2012 წლის ვერსია
დიზაინში მხოლოდ ფერებია შეცვლილი

როგორც ჩანს ჩინეთის ჰონდას ერთ ერთი ყველაზე პოპულარული მოდელია
* * *
ერთი თემა ალბათ მოტო შთაბეჭდილებებისთვის გვჭირდება. დღეს პირველად გავატარე, 7 კმ-მდე გავიარე თუ ჩემს სპდმტრს ვენდობი. კაი იყო. სულ პიველით ვიარე, ისე რომ შემეშIნდა რამე არ გამეფუჭებინა. ხვალ პირველი მეორეთი უნდა ვიარო. ჩემს უბანშI დავდიოდი. მაქს სიჩქარე 30 კმ/სთ. მაინც კაი იყო. გუშინ ცეპლენიას და აჩქარებას ვერ ვარეგულირებდი, მიქვრებოდა, დღეს უკეთ ვაკეთებ ამას. ესაა, რომ აჩქარების ბერკეტი ხანდახან მაღალ აბაროტზე რჩება იმავე მიზეზის გამო რა მიზეზითაც გექტორს მოტო დაემვტა. და მერე ხელის ჩამომყავს. ამასთანავე რო მივხდები რომ დარჩა კონუსით ვთიშავ
This post has been edited by serpico on 4 Sep 2012, 15:32