რომ ვერ ხედავენ მაგაში რათქმაუნდა გეთანხმები, მაგ პრობლემის გადასაჭრელად ისე უნდა იმოძრაო მოტოთი რომ წინა მანქანის მძღოლოს თვალთახედვის არელაში იყო. გეცოდინება რომ არსებობს ბრმა ადგილებიც რომელცას მძღოლი ვერ ხედავ.
მაგის აღმოსაფხვრელად მე მანქანაზე მიყენია ვაიდი სარკე

და ყველაფერს 5 იანზე ვხედავ.
სრულფასოვან პრანსპორტად რომ არ აღიქვამენ ეგ ფაქტია, I რიგში გაბარიტების გამო.
როგორი ვარიანტია იცი?
ქუჩაზე გადადის ტიპიური თბილისელი

ხო და დიდი შავი ლექსუსის ჯიპი რომ მოდიოდეს ტრასაზე იასნა არ გადავა და გაატარებს.
დაიჰატსუ რომ მოდიოდეს ან ჟიგული დაიკდებს და გადავა.
ძალიან უხეში შედარებაა

პირადათ მე გამოვცადე ჩემს თავზე 2 ჯერ რომ არ თვლინ სრულფასოვან სატრანსპორტო საშუალებად ბაიკს.
ძირითადათ ფეხით მოსიარულეები. არანაკლებ მძღოლებიც.
ისეთ ადგილებში გადმომიჭრეს პეშეხოდებმა, რომ მანქანით რომ ვყოფილიყავი იგივე სიტუაციასი 99% არ გადმომიჭრიდნენ.
რას ფიქრობენ არ მესიმის.
გონიათ რომ მანქანაზე ნაკლებ ტრამვას მივაყენებ მოტოთი?
მოკლედ რა გვეშველება ქართველებს არ ვიცი.
ამ დედანაქაჩ ჯარიმებს რომ ზდიან და ზრდიან მძღოლებზე. ანალოგიურად უნდა გაზარდონ ფეხით მოსიარულეებზე.
გერმანელისთვის წარმოუდგენელია ის რომ ზოლიდან ზოლში პავაროტნიკის და სარკეში გახედვების გარეშე გადავიდეს.
ასევე წარმოუდგენელია ფეხით მოსიარულისათვის გადასასვლელ ადგილას წითელ ფერზე გადასვლა.
და რომ უთხრა ისეთ ადგილზე გადავედი ტრასაზე სადაც გადასასვლელი არ იყოო. არ დაგიჯერებს

მანდ კულტურაა ეგეთი. მოვესწრებით ეგეთ რამეს ჩვეენ?
მაგის კიდევ ეშინიათ...
მაგრამ ყველა მოტოს რომ არ აქვს ხმა...
ჩემი ვაიბაიკი

შვეიცარიული საათივით მუშაობს
Definitely Maybeმე დალნი მინთია

ჯობია დაბრმავდეს თუ დაბრმავებაა ოღონდ შემამჩნიოს.
ქსენონის დაყენება მინდა სამომავლოდ.
ხოო ავარია წამებში ხდება მანდ ინსტიქტები მოქმედებს.
ტორმუზე უჭერ და ვსო...
გამოკეთდი მეგობარო და მერე მიხედავ ბაიკს. მთავარია კარგად ხარ.
დანარჩენს მოევლება ყველაფერს.
This post has been edited by shuka on 17 Mar 2011, 16:03