ამინდი ვისთვის როგორ

ჩემს ძმაკაცს ყავს 1.8 E30 და წვიმიანზე ეგრევე 100 ცხენი ემატება მანქანას

ქართულად საუბარი (პოსტვა) კარგი იდეაა
მე მაგრად ვამახინჯებ ხოლმე ხანდახან.
beqa_dე.ი. 2 ცილინდრზე გაქვს აქცენტი...
კარგი მიდგომაა საკითხისადმი დამწყებისთვის.
მეც ეგრე ვარ

ეგ სამი თითქმის ერთი და იგივეა.
მათ რიცხვს ასევე შეგიძლია კავასაკი გპზ500 იც მოიწერო.
კაროჩე რომელიც უკეთესი ვარიანტი იქნება ის აიღე.
არ შემიძლია სუბექტური არ ვიყო და არ გითხრა, რომ მაინც ჰონდაზე გქონდეს აქცენტი.
ასევე არ შემიძლია არ დავეთანხმო ბაიკერს სვ ამბავში.
სვ მართლაც ძალიან მაგარია, მე არ მიტარებია მაგრამ სერიუზულმა მცოდნემ მირჩია. დაბალ აბაროტებზეც მაგარია, საშუალოებზეც და მაღლებზეცო.
ასევე მითხრა რომ ნახევრად მოხრილი ზიხარ ანუ გს500 ისგან განსვავებით ოდნავ მოუხერხებელი და დამღლელია.
მაგრამ მამენტ სპორტბაიკს ეჩვევა ხალხი და მაგასაც მიეჩვევა კაცი რამენაირად.
მრგვალფარაზე რა მოგახსენო, მე ახალი მოდელი მირჩევნია.
სვ სულ სხვაა იმ 3 მოდელისგან კატასტროფულად განსხვავდება.
ერთ სვ650 ის პატრონს ველაპარაკე და ტიპმა მითხრა 10-12 ლიტრას წვავას რომ ვაწვალებო

სვ სპორტული ხარიათის მოტოა, ის სამი კი უფრო სამოგზაურო და გადასააგდილებელი საშუალება, ცოტასაც ხაპავენ და ძრავის დიდი რესურსიც აქვთ, ყოველშემთხვევაში ჰონდაზე მაქვს წაკითხულო მზგავსი ინფო.
ასევე წერენ რომ ეს 500 იანი ბაიკები კარგია დამწყებისთვის კლასის ასამაღლებლად, შემდგომში დიდ ლიტრაჟზე გადასასვლელად.
ნახე რა სექსია...

ბრატცი ცბრ400, რფ400, გპზ500 ამათთან
იგივე სუზუკი გს500_ს, ჰონდა ცბ500_ს შანსები არა აქვს ვითომ?
ანუ 4 ცილინდერ vs 2 ცილინდერ
This post has been edited by shuka on 22 Apr 2011, 22:43
Умирать не страшно - страшно не жить.