XEL-777პირველ რიგში გილოცავ სულ მწვანეზე გევლოს
ვაიმე 5 გვერდი წავიკითხე და ნერვები დმაწყდა შენი მოტოს ქოქვაში
1. სვეჩები გაზზე არ გამოწვა პლიტაზე დადე სპირალიანზე.
2. მერე თავები ნახე რა ზაზორი აქვს ზაზორის სიმაღლე უნდა იყოს დაახლოებით 2მმ ან ერთი წუმწუმას ანუ სპიჩკის

სისქე,
3. გამოწვის მერე აიგე ნულავო შკურკა და თავებს შორის გაწმინდე იქედან და აქედან ფრთხილად ზაზორი არ გაგექცეს. ხოდა ნემსით შიგნით სიგრმეები ჩაწმინდე კარგია ეგეც.
4. სამან ამას გამოწვავ და იბოდიალებ, მანამდე აიღე მანქანის აკუმულატორი კომუტატორი ჩახსენი და ასევე კარბურატორს თუ მოხსნი ბრჭინვალეა და ცეცხლის ალით ამოწვი შიგნით ბენზინი.
5. მერე მიამაგრე ყველაფერი და კარგი აკუმულატორით, ან მიწოლით ან კიდევ (ბუქსირით დაქოქვაში დიდი გამოცდილება მაქ)

ნახევარი თბილისი მაქვს შემოვლილი და თურმე ერთ სლე ხელოსანს 1 II III IV არეული ქონდა და I მესამეზე იდგა და III პირველზე რა დაქოქავდა აბა
ბოლო ვარიანტი აღდგომას გურიაში ჩამოვდივარ და დაგაქოქინებ

მანამდე მოითმინე
* * *
zuka odzelaრაღაც სითხე რომ მითხარი ლაქიო რა ქვია ხოომ არ იცი? ან რა მახასიათებლები უნდა ქონდეს? შეიძლება ვიშოვო სადმე მირჩევნია კარგად ავაწყო ვიდრე სლეურად
This post has been edited by ALATRISTE on 13 Apr 2011, 13:58