დამწყებისთვის ფანტასტიური ხილია.
ნუ ეხლა... როგორც თბილისში იტოდნენ CBR არაა... და აქ ჩამოყალიბებული აზრით ვიდიც არა აქვს. თუმცა მე ძალიან მომწონს.
I ბაიკად მშვენიერია.
რომელი მოდელი გაინტენერესებს კონკრეტულად
ცბფ500 ზე ბლომად მაქვს წაკითხული.
რუსულიც და უცხოურიც.
თუ გინდა მოგიძიებ ერთ რუსულ რევიუს. ძაან ნდეტალებსია აღწერილი ყოლიფერი

1993 იდან 2004 ამდე გამოდიოდა ცბ500
2004 იდან დაიწყეს ცბფ500
იგივე ძრავია, უბრალოდ სხვა კარბურატორები აყენია ოპტიმალური წვისთვის და ხოდისთვის. + ვიზუალია შეცვლილი და ზოგ მოდელს აბს აქვს.
რამა იგივე აქვს ცბ500, ცბფ500, ცბფ600 და ცბფ 1000_საც.
ჩემი აზრით 600 და ზემოთ ცბფ ის ყიდვა სისულელეა იქ სადაც ჰორნეტი არსებობს
ცბ500_ს აქვს ძრავის არამარტო ძრავის სასწაული რესურსი.
თვითონ ჰონდამ დატესტა და გახსნა ძრავი 50. 100. 150. 300 ათასზე
წინა გვერდებზე გადმოვთარგმნე და დავწერე რა დეტალები შეიცვალა ამ ხნის განმავლობაში.
f1_ferrariგაუმარჯოს!
როგორ ხარ?
ვერ მოგსვლია კარგი ამბავი მაგრამ დაიკიდე რაა
ეგ ისეთი არაფერია
ყურებს ნუ ჩამოყრი.
2 კვირა რომ არ დაიქოქა ეგ ჩვეულებრივი მოვლენაა თუ სუსტი აკუმულატორი გქონდა.
მაგ შემთხვევაში წეისთ უნდა მოგეხსნა აკუმულატორი, დაგეტენინებინა ვინმესთან და ისე დაგექოქა.
აზრი არა აქვს.
გაკვრით რომც დაგექოქა მაინც ჩაქრებოდა იმიტომ რომ ზარიადკა არა აქვს აკუს.
ტყუილად გიწვალებია მოტო.
ჯობია ცეპლენიის ტროსს მიხედო და აკუ დატენო.
გეტყვიან ბიჭები სად და როგორ.
ALATRISTEკაცი ამბობს დამღლელიაო და შენ საწინააღმდეგოს უმტკიცებ

ყველა სპორტბაიკის პატრონი ვინც რეალუსტურად ფიქრობს აღიარებს მაგას, მაგრამ უღირთ მაგ მსხვერპლზე წასვლა.
This post has been edited by shuka on 8 Apr 2011, 19:50
Умирать не страшно - страшно не жить.