zuka odzelaშენ თუ გგონია რომ ჩემზე მეტი იცი მოტო შენთვის შეინახე და არ არის საჭირო მაგის აქ გამომჟღავნება, კიდევ გეუბნევი და გაიგე, შენ რომ პირველად მოტოზე დაჯექი მე უკვე მოტოებს ვშლიდი და ვაწყობდი, შენ ასაკში როცა ვიყავი შეიძლება არ მქონდა მაგდენი გამოცდილება რაც შენ მაგრამ 10 წლით შენზე უფროსი ვარ პირველ რიგში მაგას მიაქციე ყურადღება და მერე სტაჟი მაქვს 10 წლით უფრო მეტი. მაგაზე არაა ლაპარაკი ვის რა სტაჟი აქვს, ნუ ცდილობ ჩემს პოსტებში ცვლილებების შეტანას, და თუ ხვდები რომ შენც არ იცი ბევრი რამე და 14 წლის ბავშვისგანაც ისწავლი ხო და მისმინე და ისწავლე და ნუ ხარ ჟიუტად დარწმუნებული რომ მოტო შენს გარდა სხვამ არ იცის. რაც შეეხება რაკოვინებს მე რაც დავწერე წაიკითხე კარგათ, რაკოვინები ჩნდება დროთა განმავლობაშI და სანამ რაკოვინა გაჩნდება ასაკიან მოტოზე ჯობია მოხსნა ერთხელ მაინც და გააპალიროვკო მეთქი, მცირე ზომის შკურკით ხდება ეგ და თუ არ გამოგსვლია ეგ და თუ არ გაგიკეთებია ეგ მაშIნ მითხარი და მკითხე და გეტყვი როგორ ხდება და არ დაიწყო ასეო და ისეო.
ყოველშემთხვევაში თუ დაგაინტერესდება ჰკითხე ფორუმელი მიხანა არის და მაგას ყავდა მოტო მოყვანილი ჩემ გარაჟში და ფორუმელი ბაიკერიც ჩვენთან ერთად იყო. მოტოს ჭინა ტორმუძებზე ქონდა პრობლემა, დაშალე სუპორტი, გამოვიღე კალოტკები, დაუკაჩავე ჟიტკოსტს და პორშინები გამოვიღეთ, ზედ ქონდა უკვე ისეთი ნაგარი რო რაკოვინების გაკეთება იყო დაწყებული, გავაშლიფოვკე წმინდა შკურკით, მერე უფრო კიდევ წმინდა შკურკით და ბოლოს გავრეცხე კალოტკების სარეცხი ვიურტის სპრეით და ავაწყე, შეუცვალე ჟიტკოსტი, დავაპრაკაჩკე, ჰაერები დავცალე სისტემიდან და მოტოს ტორმუძები ახალივით გახდა. ამას გეუბნევი 90 წელში გამოშვებულ იამაჰაზე. ასე რომ ჩემო პატარა ძმაო, ასაკთან ერთად მოტოს სუპორტების პორშინებსაც უკეთდება ნაგარივით ლაქები და ჟანგები, თუ დროულად არ მოხდა მაგისი გაპალიროვკება მერე პორშინი იწყებს გაჭედვას, შიდა ცილინდრის ჩახაზვას და ბოლოს გასხმას. უნდა ელემენტარულად პატარა ხელის შევლება და კიდევ წლები არ ექნება პრობლემა.
შედი და ისწავლე როგორ ხდება პორშინის პალიროვკა უფრო გამოცდილი ხალხისგან.
http://www.hillmanimages.com/912/brake_pistons.html
I jacked up the car and put four jack stands under it. Now all four brakes can be done.

The procedure for putting new seals in the pistons normally is to remove brake pads, push the pistons to the brake disk by pumping them out with the brakes and then removing the the caliper. Then restrict one piston from movement. Blow out the other pistons with air pressure. Clean this one up and replace with new seals.
A 'C' clamp is being used to hold one piston in the caliper so the other piston can be blown out with air pressure.
Here is the setup ready to blow the next piston out of the caliper. It is well wrapped with rags to prevent brake fluid from being blown all over the shop and you when the piston comes free.
The piston has come out and both the cylinder and piston can be cleaned up.

Here is what all of my pistons looked like when they popped out of the caliper. Some 400 grit emery paper polishes up the surface of the piston so it looks new.

Here is the out side of the piston. This side presses against the back of the brake pad. Notice the section of the outer raised portion which has a flat cut in it. The flat must be oriented with respect to the travel of the disk.
Here is the back side of the piston. The center hole rides on a pin in the center of the caliper opening.
Here is the piston after clean up, reinstalled in the cylinder with dust boot installed. See the text with the picture for some discussion of orienting the piston
ხო მართლა მაგ ტორმუზების გაკეთების კარგი ხინკალიც მივირთვით 3 დღის წინ.

თუ ვინმეს მოგინდებათ ამისი გაკეთება ფრთხილად იყავით სალნიკები არ დააზიანოთ, და გააკეთებინეთ გამოცდილ პიროვნებას. თუ გყავს ძველი ბაიკი და არ გაუკეთე დროულად მერე ასეთ რაკოვინებს იკეთებს როგორსაც ამ სურათზე ნახავთ და მერე უკვე ვეღარანაირი პალირვკა ვერ უშველის, მერე უნდა ახალი.
zzxმოტოზე ილაპარაკო აქ ეგ არ ჯობია ვიდრე ნიტროზე ? დაილოცოს ორთვალა ადამიანი
This post has been edited by sema007 on 25 May 2011, 08:40