ნიუტონი/მეტრზე იზომება.
ანუ ძალიან გრუბად რო ვთქვათ 1 მეტრის მხარი რო გაუკეთო ღერძზე რამსიმძიმე ტვირთს "დაიჭერს"
2 ცილინდრიან 600იანს უფრო დიდი პორშენი და შატუნი ქვს. ასევე მუხლა ლილვის მხარი. შესაბამისად ძალას (პორშენიდან აფეთქების დროს რაც მოდის) მეტი მხარი აქვს და ქმნის მეტ მაბრუნებელ მომენტს. მაგრამ სიმძიმის (ინერციის) გამო მეტი დატვირთვა მოდის და ბრუნთა რიცვი უფრო შეზღუდული აქვს.
4 ცილინდრიანს იგივე მოცულობისას უფრო მსუბუქი პორშენი აქვს. შატუნიც შესაბამისად. პორშენის ხოდიც ნაკლებია და შატუნიც უფრო მოკლე/კალენვალის მხარი ნაკლები

ანუ მთლიანობაში რო აიღო წვის კამერის საერთო მოცულობა ერთი და იგივეა. მაგრამ მაღალი აბაროტის გამო (მეტჯერ ასწრებს მთლიანი ციკლის გაკეთებას) დროის ერთიდაიგივე მონაკვეთში მეტი "მუშა სხეულის" (ჰაერი/საწვავის სმესი) გამოყენებას ასწრებს და ამის ხარჯზე მაღალ აბაროტებზე სიმძლავრე მეტი აქვს

მაგრამ დაბლებზე პატარა მხარის გამო შედარებით სუსტია. მაბრუნებელი მომენტი აქვს ნაკლები.
რავი. მემგონი ეგრეა