RIIPგაჩერებულზე გვერდულად გადამიყირავდა.
ბორდიულიდან ჩამოვდიოდი და რო ყირავდებოდა ფეხიც ვერ შევაშველე.
ჩემი ფეხის დასადგმელი მომიტყდა
უკანა მუხრუჭს საეჭვო ხმა გაუჩდა და დავშალე. აღარ ამიწყვია.
პლასმასებს არაფერი მოუვიდა მარა ბარემ ვაპირებდი მოხსნას და მოვხსენი.
ამისთვის სპიდომეტრის მოხსნა დამჭირდა და ეგეც სახლში მიდევს.
და საერთოდ ვაპირებ ყველა პრობლემა მოვუგვარო
-წინა ამორტიზატორის სალნიკია შესაცვლელი და მგონი engine oil-ის ბაკის და შლანგის შეერთება აპარებს.
ისე დილის 7ზე მოტოთი სიარული ყველაზე კარგია ხოლმე <3
პ.ს. უკანა მუხრუჭის გარეშე რო ვიარე, გამიწვიმდა ცოტათი და სველზე მარტო წინათი ვეღარ დავამუხრუჭე და წინა მანქანას მივედე ბორბლით ნომერთან.
ხმა ქონდა ცუდი და დავპანიკდი. რო გადავაყენეთ, ნომერის კუთხე იყო შეღუნული და პლასმასს ქონდა რაღაც უცნაური ფორმა მიღებული დიდი არაფერი.
ვუთხარი მოგცემ ფულს რაც დაგიჯდება-მეთქი და არა არ მინდა, დაიკიდეო არაფერი სჭირსო.
ჩემი მოტო ბორბლით მიედო და საერთოდ არაფერი დამართნია.
gektor21გილოცავ. ძალიან კარგად გამოიყურება.
კი კარგია 120ის დადება 500 მეტრში მაგრამ თუ გინდა ბოლომდე ისიამოვნო მოტოთი, გირჩევ თავიდან გარისკვებს მოერიდო. არსად გაიქცევა არც ეგ მოტო და მერეც მოასწრებ სინათლის სისწრაფეებს

უსაფრთხო სიარულს და კაი ნერვებს გისურვებ

(ნერვები
სხვა მძღოლების პონტში)
This post has been edited by Caqtus on 3 Sep 2012, 23:50