სასტავ პრივეტ. მოკლედ 250-> 350CC დაიწყეს ბრენდებმა დიდი ბრძოლა, რაც მე პირადად ძააან მახარებს უამრავი მიზეზის გამო.
ეხლა რა ხდება, ზაფხულში კი დავწერე Verys X300-ის შესახებ ყიდვას ვაპირებდი ცენტრიდან ახლის მაგრამ სანამ ჩამოვყალიბდი აქ მეყიდა თუ თბილისში გამივიდა შვებულება და ვინუჟდენი რაც შემრჩა Burgman 250 CC იყო. ისაც სეზონის ბოლოს მოვასწარი ცოტა კატაობა (4.000 კმ 2 კვირაში) აქ სეზონი დახურულია ტემპერატურების გამო (5-10 გრადუსი დღის განმავლობაში) მაგრამ მოტოს ყიდვა ისევ აქტუალურია, გადაწყვეტილი მაქვს გამოვიყვანო ცენტრიდან. დავაკონკრეტებ გადაწყვეტილი მქონდა. დაახლოებით წინა კვირაში პრეზენტაცია შედგა BMW GS310G-მოდელის. სავარაუდო ფასი 4.500-5.500 ევრომდე მერყეობს ჯერ დაზუსტებული არაა, მოტოჰაუსში რიგში მეორე ვიყავი ტესტ დრაივზე ველოდები მოტოს და რაღა თქმა უნდა ფასს.
მაგრამ კიდევ მესამე Honda CFR250 Rally-ასევე 2017 წლის მოდელია ოღონდ 250 ცც 24 ცხენის ძალა და 1 ცილინდრი. როგორც მწარმოებელი იძახის ნიზებიდან მუშაობს კარგად და ნიუტონი რაც უწერიათ იდეაში 250-ზე კარგად უნდა ეყოს მაგრამ მაინც ეგრევე გამოირიცხა 250 CC და ცილინდრის არ ყოფნის გამო
BMW-ც 1 ცილინდრი 313 CC 34 ცხენი. იდეაში ცუდად აღ ჩანს მაგრამ 1 ცილინდრიანი დიდად არ მინდა, თან უფრო Street-ის სტილია ვიდრე Touring
მესამე და მთავარი რაზეც ვიმტვრევ თავს
Kawasaki Verys 300X 2 ცილინდრი 40 ცხენი Touring 300CC არც აციეს არც აცხლეს Ninja-ს მამა პაპური ძრავი აიღეს გააპრიალეს და ჩადგეს გამოცდილი და გამართლებული ძრავია. რაც შეეხება მუხრუჭს როგორც წავიკითხე BMW-საც Dual Brake აქვს.
მოკლედ თქვენ აზრს დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებ, თუნდაც უმნიშვნელო კრიტიკას გამოუშვით რასაც ფიქრობთ ვისმენ სიამოვნებით მადლობა წინასწარ

