ფაქტიურად, ყველა შესაძლო მიზეზი ჩამოგითვალეს, 1-2 ცალი გამოსარიცხია

რულს აბსოლუტურად არ აქვს მონაწილეობა მაგ ამბავში,
ცალი მხარე ზემოთ რომ ავღუნო, წაღებას დაიწყებს შენი აზრით? რა თქმა უნდა არა.
დაღუნული რული, მხოლოდ დისკომფორტია და მეტი არაფერი.
ikaveruტრავერსში, ე.წ. "ვილკის ჩაშკაა" დაფიქსირებული, ხოლო ე.წ. "პერო" კი თავისუფალ მოძრაობაშია, წრიულად ღერძის გარშემო და ვერტიკალურად (ეს ამობრუნებული ვილკის შემთხვევაში)
ჩვეულებრივი (ძველებური

) ვილკის შემთხვევაში, პირიქით "პეროა" ტრავერსში გაყრილი და "ჩაშკაა" ამ დროს თავისუფალ მოძრაობაში.
მე რეებიც მომდის თავში, მარტივიდან - რთულამდე
0. გეჩვენება
1. უკანა დისკი არასწორად არის დაყენებული (ბაიკის ჰორიზონტალის პარალელური არ არის)
2. დეფორმირებული წინა საბურავი
3, ვილკის ღერძის საკისრები (ქვედა/ზედა) ზოგ შემთხვევაში იმდენად ჯდება/ცვდება, რომ რეგულირებას აღარ ექვემდებარება და რომელიმე მხარეს იწყებს წაღებას.
4. წინა დისკის ღერძი (გაღუნულია)
5. ზედა ტრავერსი, ფაქტიურად გამორიცხულია (თითქმის არასოდეს იღუნება და თუ მაინც მოხდა, ესეიგი მაგრად დაილეწა და მთლიან გეომეტრიაზეც იქონია გავლენა)
6. ქვედა ტრავერსი, პირდაპირი დარტყმისას იღუნება ხოლმე.
7. დეფორმირებული "მაიატნიკი"
8. "მაიატნიკის" დეფორმირებული ღერძი და ხვრელი რამაზე
9. დეფორირებული რამა.
შემატეთ თუ რამე გამომრჩა
dato_janashvili, არ ინერვიულო, ამ ჩამოთვლილებიდან, ყველაფერი მოგვარებადია

შენს ადგილას, გადავზომავდი ყველაფერს.
აიღე რამე ერთნაირი წერტილი (მარჯვნივ და მარცხნივ) ტრავერსზე და გადაზომე ვილკის პეროებამდე, ოღონდ იდეალურად ერთნაირი წერტილები უნდა შეარჩიო.
რამოდენიმე ადგილიდან გადაზომე და მიგახვედრებს თუ არის სადმე გარღვევა.
მოკლედ, იმანიპულირე ჩამოთვლილებიდან და რაიმე დასკვნამდე მიხვალ.
პ.ს. რა ბაიკი გყავს?