#56457141 · 22 Jun 2020, 18:56 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
StreetBaron
QUOTE | ინდოეთში რომ იწყობა რა მერე? იცით მაინც ვინმემ რა დონის მოთხოვნები აქვთ ინდოელებს ხარისხზე? კიდევ კარგი ინდოელებს აქვთ კტმ - ის 40 პროცენტი ნაყიდი და მანდ იწყობა, თორემ ისევ ის ნაგავი იქნებოდა კტმ გამძლეობაში რაც 2012 მდე იყო |
მე თვითონ ინდური სუზუკის სკუტერი მყავს 125იანი, არ ვაძაგებ ინდოელებს, ვადარებ ავსტრიაში აწყობილ მოტოს და ინდოეთში აწყობილ მოტოს. 15K მაქვს გავლილი ჩემი სუზუკით და ხელი არ დამიდია და ნამდვილად არ ეტყობა უხარისხობა, უბრალოდ რა ხარისხსაც მოთხოვ იაპონიაში აწყობილ სუზუკის, იმ ხარისხს ვერ მოვთხოვ ჩემს სკუტერს, ამის თქმა მინდოდა.
ერბადენო
QUOTE | ქალაქში სკუტერს ვერაფერი ვერ შეედრება რა თქმა უნდა მაგრამ ქალაქგარეთაც რომ გინდა გასვლა მაშინ მოტოც უნდა გყავდეს. ქალაქგარეთ სკუტერი ტანჯვაა და არცაა რეკომენდირებული. |
ყაზბეგში ვიყავი 125იანი სკუტერით, 95კმ/ჰ ტოპ სპიდი. არცერთს არანაირი პრობლემა არ შეგვქმნია. რა თქმა უნდა უფრო დიდ ძრავიანი სკუტერით უფრო კომფორტული იქნებოდა მგზავრობა, თუმცა არც ჩემს სუზუკის დაუწყვეტია რამეზე გული და ვის მიერ და რატო არაა რეკომენდირებული, თუ არ შეგაწუხებ მითხარი.
Percussions_Lp
თუ სტრიტი გინდა იაფად, შედარებით კარგი აჩქარებაც რო ჰქონდეს და ასე თუ ისე ნორმალური კომფორტი, Kawasaki EX650-ზე ან Z650-ზე კარგ ვარიანტს ვერ ნახავ, ჩემი აზრით. Suzuki SV650-იც შეიძლება, თუმცა შედარებით ძვირია კავასაკიზე.
|