ხო მაგიტომ შეძლო მაიკროსოფტმა ვინოდუს ფონით გუგლთან კონკურენცია მობილურების OS ბაზარზე. (ნოკიას ყიდვა გაყიდვები და მარაზმები).
რამდენი რებუთის და მცდელობის შემდეგ მაინც მკვდარია, ფაქტი სახეზეა.
რომელ კომპანიის mobile OS-ს უკავია ბაზრის უდიდესი ნაწილი ეგ მეტყველებს ბევრ რამეზე.
MS არ იყო ერთი მილიარდი რომ ჩადო 2000-ინების ბოლოს KIN OS-ის განვითარებაში და საერთოდ ვერაფერი რომ ვერ გაყიდა?

როგორც კომპანია, ცალკე აღებული მაგარი რომ არის არავინ დაობს, მაგრამ მობილურებში ძაან უჭირთ, ერთი რასაც სიამოვნებით ვხმარობდი windows mobile-ები იყო , htc რომ ამზადებდა სხვადსხვა ოპერატორებისთვის.
გუგლი რომ არა, ჯერ რა ინოვაციებს გვთავაზობს ეფლი და გუგლის კონკურნციის გარეშე რა იქნებოდა.
იტოგში რიცხვები თავისას მეტყველებენ ყოველთვის.
ძალიან კარგად მახსოვს სიმბიანის ბობოქრობის პერიოდი 80-90 რომ ეკავათ ბაზრის. გაიჩითა ios და შემდეგ ადნროიდი და გადაახიეს ყველაფერი თავზე.
თავიდან კი ვერ უქაჩავდა ანდროიდი ეფლს და ესეც რიცხვებში ჩანდა 10-15 პროცენტი რომ ქონდა ბაზრის და ეფლს 80 ხოლმე.
ეხლა რამდენი აქვს ეფლს, მაგითაც ჩანს მაგათი მომავალი.
ბრენდებს რაც შეეხებათ მაგაზეც ძალიან გამოკვეთილი ტენდენციაა.
ეფლის საქმე უკან მიდის.
სამსუნგიც კაი ხანია გაეფლდა ბოლო 3 ტელეფონი ერთიდაიგივეა და დიდად პროგრესი არ იგრძნობა, ფლაგმანებზე სოფტი საუკუნეობით არ ახლდება, კამერებშიც რამდენიმე ბრენდმა აჯობა... თუმცა შეიძლება გამოცოცხლდეს, UI-იც შეცვალეს და foldable-ზეც ძაან იმუქრებიან, ვნახოთ.
სონი, htc, lg ესენიც ჩამოწერილებია უკვე, მიუხედავად იმ ინოვაციებისა რომლებიც ქონდათ ხოლმე, ამათგან ზოგმა რა ფიჩერი დაუმატა ტელეფონს ზოგმა რა. სხვას რომ არ ქონდა ხოლმე, მაგრამ ვერ გაქაჩეს რა.
ჩინეთის გააქტიურება საგრძნობია, ჰუავეიმ 2019-ში გაყიდვებით პირველზე უნდა გადავიდეთ მეორედანო სამსუნგს დაემუქრა და არცრთუ უსაფუძვლოდ.
bbk მესამეზეა სამი ქვე ბრენდის გაყიდვები რომ გააერთიანო oneplus vivo oppო
xiaomi კიდე ჩერეზ ინტერნეტ სერვისებით ქაჩავს ფულს თავისივე ბაზარზე და ჰარდვეიარის გაყიდვის მინმალურ მარჟაზე მუშაობს, რაც კარგად გამოსდის, თან სიახლეების არ ეშინიათ (თუნდაც დრეკადი ეკრანის მგონი საუკეთესო ფორმ ფაქტორი (ორმხირვად დრეკადი) შემოგვთავაზეს რამდენიმე დღის წინ)
სადღაც წავიკითხე 5% მოგებაზე მუშაობენო, მაშინ როცა ეფლი 40-ზე მეტს გაცდა მგონი (ეხლანდელმა CEO-მაც აღიარა ეფლის საფასო პოლიტიკის გამო ვერ გაიყიდა XR-იო, იმენა მარაზმი მოუვიდათ ბიუჯეტური რომ დაარქვეს) ეფლს ამდენი წლის მანძილზე პირველად მოუვიდა გაყიდვები ზრდის მაგივრად რომ შუემცირდათ.
იტოგში ფასების ზრდა და ერთიდაიგივე ტელეფონების ყოველ წელს ოდნავ განახლებით გაყიდვა ხალხს ყელში ამოუვიდა გლობალურად ყველა ბრენდისგან. 2018 იყო პირველი წელი ბოლო წლების მანძილზე როდსაც საერთოდ სამრტფონების გაყიდვა ზრდა არ მოხდა წინა წელთან შედარებით.
ხოდა იმედია გონს მოეგებიან და ცოტა სიახლეებს დანერგავენ და ფასს დაწევენ არაჩინური ბრენდებიც, რაც ჩვენთვისაც კარგი იქნება.
This post has been edited by Dybala on 5 Feb 2019, 14:39