#43571937 · 26 Jan 2015, 22:48 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
thewarrio ვერგდაგეთანხმები წინაწამყვანი ტურბო-კომპრესორის,,,,სისულელეში,,გააჩნია რისთვის გინდა და რამიზნები გაქვს,,, ...თორე ბევრად მეტცხენიანი წინაწამყვანები დებენ შედეგებს,,, რაცშეეხება შენს მანქანას ,,,მეც ვფიქრობ ბლოკირება გჭირდება ,,...სუხოი ამორტიზატორები პადვესკა,, ტორმუზები კი გაქვს და გაკაიფებს ეგ მანქანა ქიქითაც პარნითაც და ბევრი რამით,, პირადად მევფიქრობ ორვალიან ვიტეკზე ჩაბერვა ცოდოა,,,ორვალიანი ვიტეკი რომ მყავდა იმის ქიქით და აბაროტითაც ვკაიფობდი... ტურბო იასნა ჯობია კომპრესორსს,,მაგრამ კომპრესორი დაბალი ბიუჯეტის თემა.. ცალვალიან სივიკზე ვაპირებ კომპრესორსს,,,ვნახოთ რაგამომივამერე,,,დავწერ
--------------------
ბანკში აპარატს შეკითხვა რო გამოაქვს დამთავრება და ქვითრის ბეჭდვა და ქვითრის ბეჭდვას რო აძლევენ ქვითარს არ იღებენ და დაბლა ვარდება აი მაგათი დედა #### კიდე აპარატთან დოხუია ჩეკები რო ყრია ხოლმე facepalm.gif
|