მოკლედ ეხლა დავწერ რა დამიჯდა მთლიანად ნასტროიკის გარეშე:
- მერსედერსი 2.0 კომპრესორის ცხელი კოლექტორი ვიყიდე 30 ლარად.
- მერე ამავე ფოტოზე რომ არის პალასა ეგ მე გამოვჭერი 9 მმ სისქის ლისტიდან და მერე შლიფოვკა და გადახვრეტა დამიჯდა 40 ლარი.
- ამათგან კემპით შევაკერინე ახალი (ცხელი) კოლექტორი - 100 ლარი.
- TD04L თავისი დაუნ ფაიფით. ფასი - 100$
- ტურბოში ზეთის ასაყვანად ტრაინიკი ტოკარს გავაკეთებინე. 15 ლარი
- ზეთის წნევის შლანგები - ჟიგულის ჟიტკოსტის შლანგები ვიყიდე ვასმოიში . 2 ცალი - 5 ლარი.
- ზეთის აბრატკის შლანგიც ვასმოიში ვიყიდე. ჩვეულებრივი რუსული შლანგია რაღაც. კითხეთ - მთავარია ზეთს გაუძლოს - 12 ლარი
- ტურბოდან გამსვლელი (დაუნფაიფი) ეს სახლში გავაკეთე ელ სვარკით

- ინტერქულერი - მაჩუქეს

- ხამუტები - ნახმარები ჯობია მანქანებს რომ შლიან მაგას ყიდიან. ელიავაზე. ცალი 50 თეთრი ღირს - ეგენი ვიყიდე 7 ლარის.
- გადასაბმელი შლანგები - (ელიავაზე იყიდება რამდენიც გინდათ, ტურბინიან მანქანებზე მოხსნილები. 4 ცალი ვიყიდე და დავჭერი მერე) - 10 ლარი.
- ფაიფინგი არის პლასტმასის მილებით და მაგისივე მუხლებით. წყლის გაყვანილობისთვის რომ იყენებენ ის არის - 10 ლარი (იაფია ძალიან ეგენი)
- ევოს მთლიანი გამშვები თავისი ბაჩოკებით - 50 ლარი
- უბრალო ჰაერის ფილტრი - 20 ლარი.
_ და დალშე მე ავაწყვე

სულ ჯამში - 524 ლარი













მიმაგრებული სურათი