ვწერ რომ ამხსნან გამოტანის სისტმა აქვთ დაბლოკილი და რეები მომწერეს
Dear Mr. Elizbarashvili,
Thank you for your e-mail.
Please be advised that due to the number of identification documents received in recent days we are currently experiencing delays in the approval of said ID documents.
You will know your document has been approved when you are no longer asked to send your document to us when visiting the "Withdrawals" page. However please note that although you will see this request until the document has been approved you are only required to send this to us once.
Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.
Kind regards,
Your bwin customer service team
b'inside Green Members
bwin acknowledges its commitment to responsible gaming
შემდეგ რომ კიდე მივწერე 1 დღე გავიდა ეს მომწერეს
Dear Mr. Elizbarashvili,
Thank you for your e-mail.
As previously informed, please be advised that due to the number of identification documents received in recent days we are currently experiencing delays in the approval of said ID documents.
We thank you for your patience whilst this is completed.
Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.
Kind regards,
Your bwin customer service team
b'inside Green Members
bwin acknowledges its commitment to responsible gaming
რა ვქნა ჯერ მარტო ტანხის გატანას 3 დღე უნდა მინიმუმ და კიდევ ამას დამატებული ეხლა დრო როდის ესენი გარკვევენ ან რაში წირდებათ მაგის დაბლოკვა ბოლოს და ბოლოს პატარა სიტი ხომა არა რამხელა ფულ;ლის პატრონები არიან

(( ... გთხვთ დამეხმარეთ რა მივწერო რომ დაჩქარონ