მეზარება პროსტინის წერა, თუმცა 2 სიტყვით მაინც შევეცდები ამ მოვლენის ახსნას და ჩემ აზრს შემოგთავაზებთ
აგვისტო, ეს ის პერიოდია როცა ყველა ბიზნესი კვდება თბილისში, ნაყინი/ლუდი/კონდენციონერის გარდა

თუ დავაკვირდებით ყველა კომპანია ( აზარტულს არ ვგულისხმობ ) გრანდიოზული აქციებით იწყებს მანევრირებას ბაზარზე -50% ფასდაკლებები მაგალითად, ეს აქციები მათი გათვლებით არის სთეი, თუმცა ამას პლიუსებიც აქ
1. ზარალზე არ მიდის მკვდარ სეზონზე
2. ეს რეკლამაა კომპანიისთვის
3.მომავლის ინვესტიცია/მომხმარებლის მიჩვევა
დავუბრუნდეთ ეხლა აჭარას
ჯერ ისედაც უახლოესი კრახის შემდეგ (სოფტის შეცვლას ვგულისხმობ, რამაც ტრაფიკი გაუნახევრა ) სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი გახდა, არააქტიურ პერიოდში რაღაც ტრაფიკის დაჭერა
ცოტა უკან თუ გავიხედავთ გახსოვთ, 100K ყოველკვირეული ტურნირები, ესეც ერთგვარი პიარაქციის მსგავსი მუვი იყო, თუმცა ზარალი დიდი ალბათობით
ხოდა თუ დავითვლით თანხებს რა გამოდის, შიდა მოხმარება/პიარ/ტრაფიკის დაჭერისთვის, მენეჯმენტს გამოყოფილი აქ ყოველთვიური ბიუჯეტი 400K$
ივლისი 4 ტურნირი 100K$
აგვისტო, 1 ტურნირი 150K $ და 500K გელა აქცია, მენეჯერულად კარგი გათვლაა, რადგანაც აქცია როგორც პროდუქტი მომხმარებელს თავაზობს 1დღიან მომსახურებასაც სადაც მას არცთუისე ცუდი პესპექტივა აქ
ასევე ზემოთ აღნიშნულ 2 პუნქტს სასვსებით აკმაყოფილებს, რეკლამა+სხვა კონკურენტებში არსებული რეგულარული ტრაფიკის გადმოქაჩვა, ეს არაა ურიგო გათვლა
რადგანაც აგვისტოს ბოლოს უგულავას კაბინეტში ედება 2 თვის სტატისტიკა, სადაც ეწერება რომ აგვისტო უფრო პროდუქტიული იყო ვიდრე ივლისი, და ეს არასეზონურ პერიოდში
გაგიკვირდებათ დაპრემიებიც არ დააყოვნებს
მაგრამ :
პოკერში ამ მენეჯმენტის ცოდნა არის 0-თან მიახლოებული, დაგეგმარებით, ბაზრის შესწავლით, ლიჯისტიკურად ამ მენეჯერების ცოდნა 5 დიპლომს უტოლდება, საჭირო მომენტებში საჭირო აქქცენტების დასმა და რაღაცეების გათვლა ამათი პლიუსია
მაგრამ პროდუქტის მიწოდების ცოდნასთან ერთად მისი ხარისხიანობა უკვე ამათ ძალებს აღემატება
ტიპიური ვაჭრუკანა მენეჯერი რომემაც იცის სად როდის და როგორ გაყიდოს პროდუქტი, თუმცა რას ყიდის აზრზე არაა
გრუზინული რეალობაა ეს
მაგ ორითვის ბიუჯეტით 6 თვეში ჩავძირავდი ყველა კონკურენტს, არანაირი 5 დიპლომი არ მჭირდება