ბრეშლეს მაგნიტი როტორზე აქვს და ეს როტორი ცენტრშია, ქულერებს როტორი აქვს გარედან და მაგნიტები ცენტრში მოთავსებულ სტატორზე.
ეს ერთი და იგივე ძრავაა. ხელთათმანი რომ გადმოატრიალო მიიღებ გადმობრუნებულ ხელთათმანს რომელიც პატენტის ბიუროს და ჰა ჰა წარმოების ტექნოლოგიურობას გაამარტივებს.
არ მოგვცემს არანაირ სიახლეს "თეორიული ინჟინერიის" თვალსაზრისით.
ახლა ძრავებზე. მუდმივი მაგნიტი და მუდმივი დენი (არა ცვლადი და პულსირებადი ან რამე ამგვარი) არის ორი მაგნიტი (სულ პოხ. ელექტრული თუ მუდმივი)
რომლებიც ფლობენ კოხტა ენერგეტიკულ მინიმუმს და მაქსიმუმს

დადგებიან რა ერთმანეთის მიმართ N-S და S-N პოლუსებით სურვილი დაეკარგებათ დაშორების.
რომ დავაშოროთ უნდა გადავამაგნიტოთ ელექტრომაგნიტი ( უბრალოდ ეგ უფრო ადვილი გადასამაგნიტებელია) რომ საპირისპირო პოლუსები კვლავ ამოძრავდნენ ერთმანეთისკენ.
ეს ძველად ხდებოდა კოლექტორებით (მუდმივი დენის "მეხანიზმებს" განვიხილავთ) მაგრამ ნახევარგამტარიზაციის შედეგად შესაძლებელი გახდა გრაგნილების სწრაფად და ეფექტურად ჩართვა გამორთვის საშუალება. ყოველგვარი დაბალსაიმედო და ნაკლებადტექნოლოგიური კოლექტორების გვერდის ავლით.
კითხვა "ქულერი" (და ბროშლეს მატორი მაგის თავზეც გავიარე) მუშაობს მუდმივი ძაბვით?
პასუხი კი.
კითხვა კი მაგრამ ტრანზისტორები ხომ ცვლად დენს აკეთებენ - ეგ უსინდისობა არაა? (

)
პასუხი კოლექტორებიც უცვლიან დენს მიმართულებას და რა მატორი "ცვლადი დენის ძრავის " სახელს ატარებს?
კითხვა არა მაგრამ .. რატომ მისვავ კითხვებს პროკურორი აქ მე ვარ!
პასუხი იდი უჩი მატცასტ სტუდენტ
იტოგში ნუ ვიჩხუბებთ მატორებზე კოლეგებო, ვიდაოთ ასიმეტრიულ სიმისტორებზე, "წრფივ" ვარიკაპებზე.
ვიგლოვოთ წრფივი მახასიათებლის ველიანი ტრანზისტორების არ არსებობა (ზადალბალი V-ს მაგვარი არხიანი mosfet ტრანზისტორებით)
მაგრამ დავა მატორებზე...
This post has been edited by mamon on 16 Jan 2014, 11:27