veiganელექტრიკი ნაკლებად. მოკლედ თუ არ გეზარება ხოლმე დაშლა-აწყობა უპრობლემოდ უნდა გააკეთო. ბაკის ამოღება როგორ უნდა აგერ დავწერ. ეს ყველაფერი ძველი ნივის შესახებაა. ახალზე შეიძლება განსხვავებები იყოს რადგან მას უკანა შუშის წყლის ბაჩოკი უკან აქვს. ასევე ბაგაშნიკის ბორტის არ ასებობა.
1) მოვხსნათ უკანა სკამი. ჯერ უნდა დაკეცო და მერე 4 ბოლტი მოუშვა რომლითაც ის კორპუსზე მაგრდება. სკამი უნდა გამოიღო მანქანიდან ბაკაჟნიკის მხრიდან. ახალ ნივაზე ბორტის სიმდაბლის გამო გაცილებით ადვილია.
2) მოვხსნათ პლასტმასები. სამწუხაროდ სამივე უნდა მოიხსნას ანუ უკანა ბორტზე რო პლასტმასაა ეგეც მოსახსნელია. მაგის მოხსნის შემდეგ უნდა მოიხსნას გვერდითა პლასტმასები. მათი მოხსნისთვის მთავარია არ დაგავიწყდეთ საფერფლეების მოხსნა.
3) ავხადოთ ბაგაშნიკის ხელოვნური ტყავის საფარი წინიდან. გამოჩნდება ბენზობაკის რკინის თავსაფარი.
4) მოვხსნათ ბენზობაკის რკინის თავსაფარი (სწორედ ამისი მოხსნაა შეუძლებელი პლასტმასების დემოტაჟის გარეშე).
5) მოვხსნათ ბენზინის შლანგი და დაჩიკის კონტაქტები. ასევე ბენზინის ჩასასხმელი. ამ ბოლოს მოსხნა ორნაირად შეიძლება. ან ეგრევე ხამუტს ვუშვებთ და შლანგს ადგილზე ვტოვებთ. ან უკვე ბაკის ამოღებისას მთლიანას ვიღებთ შიგნით. მთავარია ბენზობაკის კრიშტა მოსახსნელია.
6) ბენზობაკი მიმაგრებულია 4 ბოლტით 2 წინ და 2 უკან (ისე კი არ მახსოვს დაზუსტებით მგონი ასეა). მოშვების შემდეგ შეიძლება ბენზობაკის ამოღება. ხო არ დაგავიწყდეთ საჰაერო შლანგების მოხსნა მარჯვენა და მარცხენა მხარეს.
სულ ესაა. დაყენება ხდება პირიქით ყველა პუნქტის გავლით.
ახლა ერთი მეტად სასარგებლო რჩევა. თუ ბენზობაკი უშვებს ბენზინს დაჟანგების ან სხვა მცირედი დაზიანების გამო, მისი შეკეთება შეიძლება უბრალო ჩინური წებოთი. ჩემი ძველი ბენზობაკი ასე გავარემონტე. არა და მთელი ძირი მაგარი დაჟანგებული იყო და ზუმფარა რო წავუსვი დურშლაგივით გახდა. მიუხედავად ამისა ჩინური წებო ჩანგთან შედევისას უბრალოდ სასწაული სიმტკიცის მასას ქმნის. და ცხადია ბენზინში პრაქტიკულად არ იხსნება. იმის გათვალისწინებით რომ ახალი ბაკის ფასი 100 ლარი იყო 2 წლის წინ მგონი არც თუ ისე ცუდი გამოსავალია. 1 წელი ეგეთი ბაკით ვიარე და მერე ისევ გაფიჭდა თუმცა აღარ მინახავს წებო გაალღვა ბენზინმა თუ სხვა ადგილას დაიჟანგა. მოკლედ ნახმარი ბაკი ვიყიდე და მაგასაც ძაან პატარა ხვრელი აღმოაჩნდა ჩასასხმელი მილის ადგილთან. ერთი წვეთი წებო დავასხი და მშვენიერი შედეგი მივიღე. სპეციალურად ნასოსით ჩავტუმბე ჰაერი და სრულ ჰერმეტულობაში დავრწმუნდი. მას მერე უკბე 1.5 წელი გავიდა და საცობიდან უფრო უშვებს ბენზინს.
ხო კიდე ერთი რჩევაა შეიძინოთ სპეციალური სეკრეტი რომელიც "ნივის" ბენზობაკის ექსკლუზივია. ვინაიდან ნივის ბენზობაკის ჩასხმის მილში ჰაერის ტრუბკა შიგნითვე გამოდის, შესაძლებელი გახდა ისეთი სეკრეტის დაყენება რომელიც ამ ტრუბკასტან ცერდება და შიგნით ენას უშვებს. მისი მოხსნა ცხადია შესაძლებელია მაგრამ ნამდვილად არ ღირს წვალებად. ხშირად დამხვედრია მანქანა მოშბვებული ბეზნობაკის თავსახურით მარა ბენზინი ვერ მოუპარავთ. ერთხელ გაბრაზებულებმა ეს თავსახური წაიღეს თან. სეტკებს ეგ სეკრეტი ჯობია იმით რომ ჩასხმისას იხსნება და კალონკაზე დროის ეკონომიის საშუალებას იძლევა.
ვააახ რამდენი ვწერე

ახლა კიდე გასართობად (და არა მარტო) ერთი ბმული
Зачем покупать НИВУ? * * *
Crimson King