როგორ და მიდიხარ და გაგითავდა ბენზინი, ჩაასხავ მაგ 5 ლიტრას და მიდიხარ სანამ გაგითავდება !

))) ამ დროს ძრავი ხო ცხელია

)))
ნუ ახლა შეიძლება გაჩერდე ცოტა ხნით მარა იმდენი ხნიით არა რომ გაცივდეს ძრავი ან წინაზე მე რომ დავთვალე და 4 ლიტრაზე გამომივიდა 33 კმ, მაგ დროს 1-ხელ მომიწია გაჩერება და შემდეგ გაცხელება ძარავის. მე ვაცხელებ და მერე მივდივარ ცივზე შესაძლოა უფრო მეტი დაწვას !!!!! მე ასე მგონია! რავი...
ხოდა მე კაი პონტი მაქ ის რომ ვცხოვრობ პლატოზე და რო დავქოქავ პადსოსზე შემიძლია გავახალასოვო და ჩავგორდე ნუცუბიძემდე, ამით ეკონომიასაც გავაკეთებ მარა ეგ არ უნდა ჩათვალო თუ რამდენს გიწვავს ძრავი.
ორი მცნებაა!!! : 1. რამდენს წვავს ძრავი და 2. რამდენს დააწვევინებ (როგორ ივლი და როგორ და რამდენჯერ გააცხელებ)
კიდევ ერთი მომენტი, მაგ. მიდიხარ სწორზე მე3-ში გაქ "ჩატხრილი" და შეგხვდა პადიომი მაგალითად ვაკე-საბურთალოს გზა და გრძნობ რომ სიჩქარე აკლდება უმატებ გაქ (ბენზინი მეტი მიდი ამდროს) მარა ძრავი მაინც ვერ ერევა კიდევ უმატებ და მერე კლაპნები და პალცები კაკუნს იწყებენ

)) ნუ მოკლედ ვერ მიდის მარა მე-2ში არ აგდებ ვითომ ეკონომიის პონტში არადა ამ დროს მგონი უფრო მეტს დაწვავ ვიდრე სიჩქარის დადაბლების შემდეგ ანუ (მე-3დან მე-2ში) ნუ კანეჩნო ყა ტაკ დუმაუ

შეიძლება ვცდები... და რათქმა უნდა კიდევ ერთი მომენტი ბენზინის ხარისხი!!!! ცუდ ბენზინზე მეტი გაზი და მეტი ხარჯი პლუს ძრავს უნ...ევ...
მარა ეგ არაფერი მე დამერხა !!!!!!!!!!!! ისევ

((( აღარ შემიძლია რაააა უფფ ამ ძVელი მანქანების ....
მოკლედ ანტიფრიზი ჩავასხი და დაიწყო დაკლება ნელ ნელა და ახლა კი ბევრს იკლებს !!!! მოკლედ არსად არაა სისველე ანუ არ გაზდის, რადიატორში გაზები არ ამოდის (თუ პრაკათკა დამწვარია მაშინ ის წნევა გამაგრილებელ სისტემაში გადადის და რადიატორის კრიშკას რომ მ ოხსნი იქედან ხეთქავსსავით, მარა ჩემსას ეგ არ ჭირს! დარჩა 1 ვარიანტი გადადის ზეტში! და მასეცაა როგორ მგონია, და რატო!: ზეთი რომ შევცვალე მაქსიმუმზე ნაკლები იყო! შემდეგ სიარულისას "წყლის" დონე რომ ვნახე დაკლებული იყო და აი ზეთის კი მომატებული!
და ვიფიქრე რომ გადადის ზეტში, პლუს ამას არი ბევრი სიმპტომები ამის გარკვევის ასე ვთქვათ, 1. თეთრი ბოლი, 2. ზეთის მომატება, 3. ანტიფრისის/წყლის დაკლება, 4. ზეთის თავსახურზე თეტრი ქაფივით აქ მოდებული და კრიშკაზეც შიგნიდან აქ ეგეთივე ქაფი.
ამ დღეებში მივალ მოტორისთან და შევამოწმებინებ !!!! თუ ეგრეა გამოვცლი პრაკლატკას ან იმას რის გამოც მასე ხდება და დავფოსტავ!!!!
This post has been edited by N^DREW on 17 Jan 2006, 12:43