აუ სად ჩამოსულა თემა
მოკლედ ვისაც გაინტერესებდათ კარბურატორთან დაკავშირებით
Lex-ს მათ შორის.
მივედი ჰამლეტასთან და მომიწია იმ უგოლნიკის (გაზის ტროსის მერე რომ მოდის) ტოკართან დაზაკაზება. 1 კვირა ველოდე თითქმის. არადა მერე მითხრეს მაგ ნაწილს ელიავაზე დაითრევდი მაგდენ ხანშიო. ეგ დაჯდა 15 გელ. გუშინ დავაყენეთ და 5 ლარიც დაყენებაში გადავიხადე. გუშინვე წავედი აგარაკზე და აი მანდ დამერხა. აღმართზე არაუშავრდა მაგრამ იქიდან რომ წამოვედი მერე აღმოჩნდა რომ დაბალ აბაროტებზე ქრებოდა და თან არასტაბილურად აწვდიდა საწვავს. ბოლოს პაცოსით ჩამოვედი.
დღეს მივედი ჰამლეტასთან. რეგულირებასთან ერთად მეთქი დაშალე ბარემ და ყველაფერი გააკეთე. დაჯდა 20 გელ (კარბურატორის გაწმენდვა) + 1 ლარი რაღაც პალეცი (რასაც შტირის ფორმა აქვს სუყველაფერს პალეცებს ეძახიან ამის დედა ვატირე

). ჟატი ნახა 10-იაო. 1 ცილინდრი ხმაურობს (ადრეც მითხრეს) მაგრამ მაგისთვის არ ღირს დაშლაო. სვეჩები წესრიგში იყო. ისე მაგარი დევაისები გაჩითა ტიპმა

დაბალ აბაროტზე გავიარე - ყველაფერი ოკ იყო. რამოდენიმე დღეში შემოიარე და თუ გადასარეგულირებელი იყო მივხედოთო.