ზოგადათ 124 კუზაო დრიფტისტვის არ არის შექმნილი.
124_ების მატორებს as a rule აქვს ლიტრაჟთან შედარებით დაბალი ცხენები
შევადაროთ:
BMW 2.0 (M50B20) აქვს 148 ცხენი და 190 N·m
მერსედესის 2.0_ს აქვს 134 ცხენი და იმდენივე ნიუტონმეტრი 190 N·m
მაგრამ ზატო მატორი აქ იმის დედა... 3 ცალ BMW_ს მატორს გამოიცვლის იმდენი აქვს რესურსი
ამ მანქანას დრიფტის დიდი პოტენციალი აქვს
უკანა ვიდუშია ბოლოს და ბოლოს + კაი ძრავი და ეგაა...
სიმართლე რომ ვთქვათ W124_ის 2.0-2.2-2.3-2.6 მატორები არ გამოდგება დრიფტისთვის და ეგეთი ოხუნჯობებისტვის

აი უკვე 2.8_ის მერე შეილება რაღაცეები ოღონდ თითო ცილინდრზე 4 კლაპნიანი და ვსპრისკი აუცილებლად

2.8
3.0
3.2
4.2
5.0
ყველა მამა მატორებია
მე ეს მომწონს ყველაზე მეტად 5.0 V8 32Valve 322 hp (480 N·m)
ცხენების ამბავში დიდი გაწეული მატორი არაა მაგრამ (480 N·m) არაა ხუმრობა
თან მატორს ძალიან დიდი რესურსი აქვს
თუ 5.0 არ მოგწონთ მათთვის არსებობს უფრო მაღალ ლიტრაჟიანი ვარიანტები

ამას აქვს
6.5 ლიტრიანი მატორი

ხოლო ამას
7.3 (7.3L V12 ესეთი ძრავი გვხვდება 1989-2002 წლების SL კლასში)

აბა რას იტვი GRIM? არ გამოდგება 6.5 და 7.3 ძრავები დრიფტისთვის?
This post has been edited by shuka on 13 Jan 2008, 03:05