Ravenეეე მაგარ შარში გახვეულხარ
დაზღვევა არ გქონდა ხო???
მე კი ჩემს RSK-ს უნდა გამოვემშვიდობო მალე...... გაყიდვას ვაპირებ.....
Roger Waters P.Fმაგ მანქანაზე საკმაოდ დიდი ხანი მიდიოდა კამათი ერთერთ ფორუმზე

ცხენებზე რა გითხრა, მაგრამ მაგარი ნაგაზავები კი იქნება და აქედან გამომიდინარე პრობლემების ბუკეტი

მაგისი წუნინგოვი ნაწილების გამოცვლა კი ერთი მანქანის ფასი კი დაჯდება

ფასიც ისეთი აქვს რომ ნაღდად არ ღირს მაგ მანქანაზე ფიქრი

მე არ გავრისკავდი.... მაგის ყიდვას მირჩევნია იგივე ფასში 1999-იანი STi Type RA ჩამოვიყვანო, ამის წუნინგს მართლა აქვს აზრი და შედარებით იაფიც ჯდება და მარტივია იმპრეზის წუნინგი
თან ამ მანქანას კარობკა არა აქვს გამოცვლილი, ქარხნული კარობკა 400 ცხენს არა მგონია უძლებდეს, მითუმეტეს კერამიკულ სცეპლენიაზე.... იდეაში ეს მანქანა დრაგსტერობაზე აცხადებს პრეტენზიას, მაგისთვის კი კარობკა ყველაზე მნიშნველოვანი დეტალია....
ისე თითქმის მაგის ნახევარ ფასში ჩემს მანქანას ვყიდი, არავის უნდა?
This post has been edited by PAINKILLER on 1 May 2008, 12:28