jarjosiniმე გეტყვი

საკმაოდ კარგად შევისწავლე ეგ ძრავი გასული ერთი წლის მანძილზე

VR6 რაც გამოვიდა 90-იანების დასაწყისში იყო 2 სახის. 2.8 174 ცხენით რომელიც ჩადგეს გოლფებში მერე ვენტოებში და პოასატებშიც. და 2.9 რომელსაც დგავდნენ გოლფებში და იყო 4X4 და რაც მთავარია კორადოებში 190ცხენი ქონდა და საკმაოდ კარგად გამოიყურებოდა იმ დროისთვის.
ამ ძრავის მთავარი + არის რომ წვავს ზუსტად ისე როგორც 2.0. მეორე + ის არის რომ 235/4200 ნ*მ აქვს 2.8-ს და 245/4200 ნ*მ 2.9-ს.
ამიტომაც ასწრებს ჩემი 174 ცხენი 2.5 BMჭ იეღოვას რომელსაც 192 ცხენი აქვს...
რაც შეეხება კარობკას იძახიან სუსტიაო მარა ეავიცი აბა რა გითხრა... მე ჯერ მაგაზე პრობლემა არ მქონია და ღმერთმა არც დამაჭირვოს... მეორე პერედაჩა აქვს ძაან ძლიერი

ტრასაზე განსაკუთრებით გასიამოვნებს აბგონზე გასვლისას

მინუსები ის აქვს რომ პრაბეგთან ერთად ცოტა კაპრიზული ხდება.. მარა ის ტყუილია რო ამბობენ რომ მაღალ აბაროტებზე მუშაობას ვერ უძლებსო... მოკლედ აქ რო მაგის შესაძლებლობა იყოს მაგ ძრავის დატუნინგება ნამდვილად ღირს, და გერმანელები სულელები არ არიან 400 და 500 ცხენი რო ამოაქვთ მაგ ძრავებიდან

ახლა რაც შეეხება მეორე თაობის VR6-ს, ტექნოლოგია იგივე აბსოლიტუტრად განსხვავება არის იმაში რომ ამას აქვს 24 კლაპანი რის ხარჯზეც აქვს 204 ცხენი,
ხოლო R32 იც იგივე ტექნოლოგიითაა შექმნილი უბრალოდ მოცულობაა გაზრდილი 3.2-მდე და აქვს 250 ცხენი

ამასთან არ მქონია შეხება მაგრამ ვიცი რომ BiTurbo ამ ძრავზე უუუძალიანმაგრეს ეფექტს იძლევა + 4X4 არის..