]ЗеaTlESკარბურატორის პრობლემა გამორიცხულია ისეთი ხელოსანი მყავს აჩიკოს სახით

თუ დაგირჩა აქეთ გზა გეტყვი სადაცაა ეგ კაცი და მიდი, თუ გინდა მიგყვები კიდეც, მოხოდავს ბოლომდე ყველაფერს

ჩემზე რა ხდებოდა, გაზის ტროსია უხარისხო და ხისტიო და ცოტა მოქაჩული რჩებაო, ტაოტიანი თითებით ჩაძვრა კაპოტში, ცალ ხელში ატვიორტკით და 2-3 წუთის მერე კაია-ო მითხრა
* * *
BAKRADZEმე მაგ საქმისთვის არ ვიყიდდი ნივას...
ჩემი აზრით მაგ კლასში და მაგ ფასში (კარგ ნივას რაც უნდა) სუზუკი სამურაი იყიდო ჯობია, უკან ჩადებ ბლოკირებას (ARB-ს ბლოკირება ერთ ერთ კლუბელს 400$ დაუჯდა მგონი ყიდვა ჩამოტანა და დაყენება), შედარება არაა ნივასთან
ერთი პერიოდი მე მინდოდა ოფფროადში აქტიურობა და სამურაის ვფიქრობდი, მერე ფინანსური პრობლემები მქონდა, მერე BMW ვიყიდე

(ოღონდ 4X4)

2-3 წელიწადში ისევ ვაპირებ ოფფროადში ჩაფლობას და ალბათ ისევ სამურაი... ოღონდ ცვლილებებით...
გააჩნია თანხა რა გაქვს, ასევე კარგია გრანდ ჩეროკი, სუზუკი ვიტარაც კარგია მაგრამ გამავლობა ისეთი არ აქვს რომ უნდა ქონდეს (ისე ბევრ ვაი ჯიპს ხახას უვსებს)
სამურაი პატარაა და ჩემთვის +ა იმიტომ რომ ტყეში ხეებში უფრო კომფორტულად გაძვრები, ვიწრო გასასვლელებში კარგია, თუმცა თუ სასტავს გინდათ მოძრაობა ფართი ცოტა გექნებათ

ვისთვის დადებითია ვისთვის უარყოფითი...
* * *
critical-001ხალასტოი ხოდზე 1200-1500 ადიოდა

დავწერე გაზის ტროსის ბრალი იყო

ნორმალდ ვთვლი 500-700- მაქსიმუმ 800
Power is nothing without control...