მითუმეტეს

არა რა მგონი გადავწყვიტე... მაინც ბოქსერის ხმა სულ სხვაა დიდი ბალაყანა გლუშაკით

+ 4WD + რეკაროს სავარძლები, უფრო მოხერხებული სალონი (კარობკის გარმოშკასავით ჩიხოლს უშვებ ნ@ხუი

) და ძალიან ლამაზი დიზაინი

ეხა გადავხედე და 92 წლიდან დაწყებული ყოველ წელს ახალი მოდიფიკაციები გამოდიოდა... ძრავში იყო სხვაობები როგორც ვიცი
და რომელი ძრავია უფრო ოპტიმალური როგორ ფიქრობ?

პრაქტიკულობის და არა წარმოდობის ვარიანტში?
GC8A (11/1992-9/1993) 240 PS (177 kW) at 6000 rpm with 31 kg·m (304 N·m) at 5000 rpm
GC8B (10/1993-8/1994) 240 PS (177 kW) (236 bhp) with 28.5 kg·m (279 N·m)
GC8C (9/1994-9/1996) 260 PS (191 kW) at 6500 rpm with 31.5 kg·m (309 N·m) at 5000 rpm
GC8D (9/1996-9/1997) 280 PS (206 kW) at 6500 rpm with 33.5 kg·m (329 N·m) at 4000 rpm
ბაიზივეი ... ყველაფრიანად 4-4.5 K-ში რამე ეგზემპლარის შოვნა მგონი მოსულა ხო?