მაგათი ცხელი ხაზია 308-308. დაურეკე ყველაფერს გეტყვიან
არც შეეხება ჭამას რამდენიმე ვარიანტია...
გამორიცხვის მეთოდით უნდა იმოქმედო..
1. შეიძლება არასწორად შერჩეული ზეთი გისხია
2. ძავში პორშინის კალიცოებია გამოსაცვლელი
3. კლაპნის სალნილების ბრალიც იყოს. ეს ბოლო ორი ამბავი ხელოსნების საქმეა. რომელიც მართლა არ ვიცი ვინ გირჩიო.
მოკლედ ჯერ ზეთი უნდა ჩაასხა და რაც ყველაზე სწორია თავისი ჩაასხი რომ გამორიცხო ბოლომდე ძრავის ტექნუკური პრობლემა. თუ თავისი ორიგინალიც ანუ უს ის რაც პა კატალოგუ ეკუთვნის შეჭამა მაშინ სამწუხაროდ ნაღდად ძრავია მისახედი...
საქმე კიდევ ერთ რამეშია... მარტო მარკირება დაუშვათ 5-30 ან 10-30 სხვა ზეთი შეურჩიო ეგ საკმარისი არაა რო მიხვდე ძრავია დამნაშავე თუ ზეთი
უშუალოდ მისი ორიგინალი უნდა ჩაასხა, რადგან ზუსტად იცოდე თუ თავუსი ქარხნული ზეთი შეჭამა ესე იგი საქმე ძრავშია და არა ზეთში.
თუ კიდე რამით დაგეხმარები მომწერე no problem.