აგერ დაწვრილებით:
Eclipse: Base FWD model equipped with a 140 hp 2.0 L 16-valve DOHC Chrysler 420A engine
Eclipse RS: Equipment Upgraded FWD model equipped with a 140 hp 2.0 L 16-valve DOHC Chrysler 420A engine
Eclipse GS: Equipment upgraded FWD model equipped with a 140 hp (100 kW) 2.0 L 16-valve DOHC Chrysler 420A engine
Eclipse GS Spyder: Convertible FWD model equipped with a 141 hp (105 kW) 2.4L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G64 engine
Eclipse GS-T: Hardtop FWD model equipped with a 210 hp (160 kW) turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC Mitsubishi 4G63 engine
Eclipse GS-T Spyder: Convertible FWD model equipped with a 210 hp (160 kW) turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC Mitsubishi 4G63 engine
Eclipse GSX: AWD model equipped with a 210 hp (160 kW) turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC Mitsubishi 4G63 engine
The models had different trim accoutrements:
Base - No tachometer, standard antenna, No rear defroster, no driving lights, 14" steel wheels with covers or center caps
RS - Tachometer, 14" alloy wheels, optional spoiler
GS / GS Spyder - Power antenna, driving lights, cruise control, body coloured door handles, 16" alloy wheels, lower body cladding, spoiler, rear windshield washer (except Spyder)
GS-T - 16" Alloy 5 spoke wheels, Grey painted panel around lower body paneling (1995–96), larger spoiler (ONLY on 1997–99)
GS-T Spyder - 16" Alloy 5 spoke wheels
GSX - 17" wheels after 1997, 1995–96 cars had 16" alloys, Grey painted panel around lower body paneling (1995–96), larger spoiler (ONLY on 1997–99),
---------
მე მყავს RS, da რაც შემიძლია გითხრა esaa
კვადრო ნაღდად არაა

არის 1235 კილო, იმის ხარჯზე რომ მანქანას არ აქვს არანაირი ელექტრონიკა.. დამსუბუქებული ვერსიაა... თუმცა ჩემსას ელ შუშები აქვს... ვვარაუდობ რომ იქ ადგილზე, ანუ ამერიკაშია გაკეთებული
-----------
GS არის 1335 კილო.. ყველა ნავაროტკით (რაც ეკლფისზე არსებობდა იმ დროისთვის)
------
ნუ დანარჩენი ზემოთ არის განხილული.. რათქმაუნდა მეორე თაობა ანუ 2G (1995 - 1999 )
This post has been edited by Kaster on 28 Oct 2008, 16:21