მოგესალმებით სუყველას ასეთი პასიურობა რისი ბრალია?
ან ძალიან კარგი მანქანებია Vჭ-ბი და ძალიან ნაკლები პრობლემები აქვს ან იმდენი პრობლემა აქვს რომ დრო არ რცჰება აქ დასაპოსტად
მე პირადად ვენტო მყავს 1992 წლის გამოშვება 3 წელია დავდივარ და სერიოზული პრობლემა არ მქონი
ძმებო ფილციკისტებო კლუბის ფორუმი თავიდან ბოლომდე გადავიკითხე 3 დღე დამჭირდა და ასეთი დასკვნა გამოვიტანე ტქვენ ძმაო ან ძალიან ტYნავთ საკუთარ მანქანებს და არ გენანებათ ეს მანქანები მე რამდენადაც ვიცი თუ სპეც ნავაროტკები არ აქვს ვერ იტანს დიდ დათვირთვებს ან მე არ მაქვს წარმოდგენა მანქანის გამძლეობაზე :უსერ:
ეხლა რაც სჰეეხება თქვენი გამოცდილების და გულისხმიერების იმედი მაქვს გადავწყვიტე მანქანის გამოცვლა ძალიან მაგრად მევასება ჯეტა და რჩევა მჭირდება ყველასი, რომელი დავითრიო????
თუ იმას გავითვალისწინებთ რომ 5 წლის წინ როდესაც ქალაქში ძალიან ცოტა პასატი დადიოდა მაშინ ჩამომიყვანეს 1999 წლიანი პასატი 2.8 ვრ6 უმაღლესი მანქანა იყო აფსოლიტურად ყველა ნავაროტკით 8 ბალიშით და ა.შ. მაგრამ რამოდენიმე მინუსი ჰქონდა ბევრს წვავდა 13-14 ლიტრს ქლაქში და მაქსიმუმ 9 ლიტრს ტრასაზე ეს ერთი მაგრამ რაც მნიშვნელოვანია აი მეორე, იმ დროისთვის ერთხელ დამჭირდა რაზვალნი ტულკების გამოცვლა და მთლიანი გიტარა უნდა გამომეცვალა რომელიც 180 ლარი დამიფასეს და მთლიანს მაცვლევინებდნენ ხოლმე და მაშინ ძალიან ბევრ ხელოსანს წარმოდგენა არ ჰქონდა რა როგორ იყო კიდევ ბევრი რამ მაგრამ დანარჩენი მერე იყოს საერტო ჯამში კმაყოფილი ვიYავი მაგრამ... გავყიდე სამწუხაროდ
მოკლედ მირჩიეთ რომელ ძრავზე ვიYიდო მე ვფიქრობ ჯეტა 2.8 ვრ 6 მექანიკა აუცილებლად
და თუ ვისმეს ყავს შემეხმიანეთ და მითხარით როგორი მაჩინაა რა პლიუსები რა მინუსები აქვს რამდენს წვავს და ა.შ.
და სერთოდ რა ძრავზე ვიყიდო და პატარა მონაცემები ........ ძალიან გთხოვთ ნუ დაიზარებთ პლზ
ჩემი ფილციკას ფოტოებს მერე დავყრი ისე დიდი რაფერი
This post has been edited by datosepar on 10 Oct 2009, 14:17