Bokerტურბინა არასოდეს არარის გაჩერებული, 1 წლიანი გამოცდილებამაქვს ტურბინებთან..
ტურბინა მუდამ მუშაობს და არ მოგატყუონ რო აუდებზე და ფოლცვაგენებზე ტურბინა ჩერდება..
ავტომობილი როგორცკი იქოქება ტურბინა იწყებს ტრიალს, ის გამონაბოლქვზე ტრიალებს... მაგრამ უმნიშვნელოდ. გაზის მომატების დროს
გამონაბოლქვი იზრდება და ტურბინა იწყებს ძლიერ ტრიალს.. 2200-2500 მდე ტურბინას ზალა არაქვს.. აი ამ მბრუნავი მომენტის მერე იწყებს აჩქარებას და 3000-3200 უკვე მაქსიმალურად არის დატვიერთული ტურბინა..
ა კიდევ, რო დაწერეთ რო არაფრის სეცვლა არ ჭირდებაო.. არარის სწორი.. რაცუფრო დიდი ტურბინაა მითუფრო დიდი ინტერქულერი უნდა.
მეტი თითქმის არაფერს უნდა სეცვლა.. თუ 350 თურბინას აყნებ მაშინ კი ტურბო კიტი და ინტერქულერი აუცილებლად უნდა და შეიძლება
ბენზონასოსი, ცოტა ძლიერი მიწოდებით..
Boker შენსას უყენია კ03 ტურბინა ცოტათი ძლიერი 170ცძ, საერთოდ სტანდარტული ტურბინები კ 03 არის ოღონდ 150 ცძ
ყველას ეს უყენია.. ჩემი რჩევა თუ გინდა უნდა იყიდო კ 04 ტურბინა დიდად არ განსხვავდება კ 03 ტურბინისგან მაგრამ 210 ცძ ადის

ამ ახლო მომავალში მე ვაპირებ
ჩაყენებას და 600$ ღირს 18 თვიანი გარანტიით.

იმედია კარგად ავხსენი პრინციპი.
This post has been edited by Mr ika on 15 Jul 2009, 11:55