მოკლედ რა სიტვაცია ეხლა მაგ მანქანიდან რაიპ ერის ძრავა უნდა ამოვიღო და 1,8 ორვალიანი ვიტეკი (სირჯე) 180 ცხენისძალიანი ჩავდგა. ტაიპერის ძრავა ლაშა ლაგვილავას სივიკში ჩახტება (აუუუუუუუუუ რას ივლის იცით ) და ჩემსაში როგორც ვთქვი 1,8 ორვალიანი ვიტეკი (სირჯე) ჩახტება ეგ ამბავი დაახლოებით 10 რივხვამდე მოხდება. მერე ჩემს ინტეგრაში ტურბინის დაყენებას ვაპირებ და მაგიტომაც მინდოდა (სირგე) იდეალურია ტურბინებისათვის
ნუ რაც მე ვნახე და ვიცი იმას დავწერ.
სანამ გადატან გადმოტანას დავიწყებდით მანქანა გავტესტეთ მოკლედ ევროპულ ინტეგრა ტაიპერს დაახლოებით 3 კორპუსით გაუსწრო

პ.ს. ორვალიანი ვიტეკი სივიკი მყავს მხედველობაში და 22 ვიტეკი პრელუდი თითქმის ერთნაირად დადიიან, ნუ სტარტი ცოტა უკეთესიაქვს სივიკს. და ორვალიან ვიტეკ სივიკს ტრაკს არ დაანახებს ტაიპერი შესაბამისად არც პრელუდს. და ალბად ამიტომაც ღირს ძვირი იაპონისში ეს მანქანები ერთი ტაიპერის ფასად ზუსტად ორი 22 ვიტეკი პრელუდი მოვა
ისე მე ძაან მაინტერესებს სანამ ტურბინას ჩავდგავ რა შანსები მექნება ტაიპერის კუზაოთი და სირჯეს ძრავით 22 ვიტეკ პრელუდთან

თუ ვინმე პრელუდის პატრონსაც აინტერესებს მომწერეთ და 10 ის მერე გავტესტოთ

ნუ ტაიპერთან არც ხირს