ერთერთია ბალანსი
ანუ პარებში მუშაობს ცილინდრები და ერთმანეთს აბალამსებენ
არ ჭირდება კალენვალს ზედმეტი პრაწივავესები
ანუ შესაბამისად ვიბრაიები ნაკლებია ვიდრეე იგივე inline 4ზე ან V6ზე...
ასევე ბევრად მარტივი კონსტრუქცია აქ ვიდრე V6ს...
ნაკლები მბრუნავი დეტალი
1 გალოვკა 2ის მაგივრად და ასე შემდეგ...
მერე რა რო ძველის ძველი კონსტრუქციის მატორია და მძიმეა
სამაგიეროდ ბაკში ჩააფსავ და მაინც ივლის
გადახურების მინიმალური შანსია და მაინც არ ეშინია ამისი
და ასე შემდეგ,...
ერთი მინუსი ისაა რო მძიმე ინტერნალები აქ და ვკლადიში შედარებით დიდ ნაგრუზკაზე მუშაობს მაგრამ ამას სინთეთიკა შველის
მაგრამ უზარმაზარი რესურსი აქვს და წუნინგის დიდი პოტენციალიც

მოკლედ ჯაგლაგი ვირია რა ყველანაირ დამცირებას იტანს
This post has been edited by volgaMpower on 27 Feb 2009, 03:46