კი მაგრამ მაშინ გაფუჭებულ ძრავს რატომ ადარებ ჩვეულებრივ ატმოსფერულს ?

და ეგ არ ნიშნავს რომ იაპონურ ტურბოძრავიან მანქანაზე მეტი სიმძლავრის პოტენციალი აქვს BMW-ს..
ზღაპრები და ილუზიები რა საჭიროა - BMW-ს სხვა ღირსებები აქვს და ეგ არის დასაფასებელი ამ მანქანაში

სერიულ მოდელებში რითიც სხვები ჯობიან (ამ შემთხვევაში სისწრაფე) იმაში დავა არ ღირს..
jorjikaმაგაში მართალი ხარ - საქართველოში ტურბინიან მანქანაზე ერევათ ძრავის ნასტროიკა,
ძრავის Tuning-ს და გაძლიერებას მოყვება 2 თვის მერე ისევ ხოდის დაკარგა-დანძრევა, დედააფეთქება (თუნდაც ბენზინის მიზეზით)
და ვინ ჩადგავს E30-ში ტურბო ძრავს საინტერესოა.. (არა თუ ჩადგამენ მართლა წინსვლა იქნება) მაგრამ მე როგორც მგონია ჯერ არ ჩანს მაგის გამკეთებელი არავინ. ეგ კი არა შენც კარგად იცი ისეთი "სპეციალისტები" არიან M50 ჩადგმულს ვერ გაუგეს - რამდენი ხანი ქონდა შენ მანქანას თუნდაც ეგ პრობლემა. ხოდა ამ ქვეყანაში ნამდვილად არ ღირს ეგეთი ექსპერიმენტები ალბათ.. იმედია ვცდები.
მაგრამ ეგ იმ მიზეზით რომ აქ არ არსებობს შესაბამისი სერვისი და ცოდნა - ძრავები არაფერ შუაშია.
jorjikaზოგჯერ რა ბავშვივით საუბრობ ხოლმე

ორივეს აქვს დადებითი და უარყოფითი მხარეები, ამ შემთხვევაში მაგ ძრავიდან დადებით თუნდაც სიმძლავრე და მაბრუნებელი მომენტი აიღე.