შენ ძმაო გარაჟში გიყენია მანქანა
აბა შენ ჩემი უნდა გენახა დილით კარებს ვერ ვაღებდი
მერე შევედი ფორუმებზე და ეწერა. თურმე რისთვის ყოფილა ეგ ტემპერატურული რეჯიმები. როცა ზეთი გახურდება მერე გინდა 5-30 გესხას და გინდა 5-40 არა აქვს აზრი. იგივე პრისადკები თუ აქვს და სხვა ტემპერატურული რეჯიმი ეგ ნიშვავ სანამ იმ რეჯიმში ჩადგება რა თვისებები აქვს. და წელს რაღაც პერიოდი ღამე საკმაოდ დაბალი ტემპერატურა იყო და მაგრა გაუჭირდა დატრიალება.
მერე წავიკითხე ფორუმებზე და ეწერა რომ მესხა ზაფხულის ზეთიო ეხლა -20-იაო და მატორი საერთოდ არ ტრიალებსო და შუპი საერთოდ სუფთა ამოვიდაო ზეთი არ არისო ზედო.

ხოდა რაც შეეხება 300V-ს უმაგრესი ზეთია მაგრამ თურმე არცერთ შემთხვევაში არ შეიძლება გამწმენდი სითხის გარეშე გაშვება. ამუ თუ მანამდე სხვა ზეთი გესხა და არ გამორეცხე დედა ეტირება. იმიტომ რომ საერთოდ სხვა ასნოვა აქვს.
და წერია თუ გადააცილე სროკსო მაგრა ერხევაო და საწვავზე არის ძაან მომთხოვნი.
8100 მესხა და ზამენამდე იგივე ფერი ქონდა ლამის
და 300V ისე გაშავდა გული გამისკდა
და წყალს გავს შუპი რომ ამოვიღე იმენნო შავი წყალივით იყო.
არ დაუკლია ნახევარი მილიმეტრითაც. და ეგ ზეთი სახლში მაქვს 0.5 ლიტრა და ისეთი სქელია ანუ სულ დაკარგა თვისება
გავატარე 9000
This post has been edited by Joker+ on 18 Mar 2009, 12:34