ერთსაც დავდებ, დანარჩენი იხილეთ თქვენ ამ საიტში თუ გაინტერესებთ www.carinfo.ge
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
BMW აღნიშნავს ზეიმს თავის როდსტერების, გახსნა ქვეყნის...

მოდელი 315/1 - პირველი როდსტერი BMW ისტორიაში.
ამ მანქანას ეყენა, რიადნი ექვსცილინდრიანი ძრავი კუბატურით 1.5 (40 ცხენის ძალით) 2 კარბურატორის და ერთი ვალით.
სიჩქარეთა კოლოფი ოთხიანი ეყენა, მექანიკა.. გამოშვება დაიწყეს 1934 და დაასრულეს 1936 წელს, და სულ იყო გამოშვებული ესეთი მანქანები 242 ცალი.
მაისში 1934 წელს, ბავარიალებმა ირისკეს და გადაწყვიტეს მოეყვანათ ბერლინის მოტოშოუში როდსტერის პროტორიპი. სპორტული სულით, საკმაოდ სოლიდური და მოკრძალული ძრავის სიდიდით, ყველა ამბობდა, ამ ლამაზი მოდელის შესახებ, და ზუსტად 315/1 შემდეგ დაიწყო 75-წლიანი ისტორია, ორკარებიანი BMW-სი.
ახალი კონცეპტი ძალიან მაგრამ მოსწონდათ თავისი დიზაინით, და თავისი სპორტული მანევრირებით, BMW 315/1 ძალიან მაგრად სახელი გაითქვა International Alpine Rally. მოულოდნელად წარმატებამ გააგრზელა როდსტერების გამოშვება..

1)ორკარებიანი BMW 328 80-ცხენისძალიან 6 ცილინდრიანი ძრავით 2.0 კუბატურით მექანიკა, 4 საფეხურიანი გადაცემტა კოლოფით, პირველად გამოვიდა 1936 და დასრულდა ამის გამოშVება 1940 წელს, დამზადებული იქნება 464 მანქანა.
2) BMW 507 როდსტერი სიგრძით 4380მმ, 8 ცილინდრიანი ძრავით 3.2 კუბატურით, რომელიც იძლევდა 160 ცხენის ძალას, ლამაზი მანქანა ანდომებდა, 100კმ აჩქარებას 10 წამამდე, და მაქსიმალურ სიჩქარეს აღწევდა 227კილომეტრ საატში..
3) ორიგინალური BMW Z1 იყო გამოსული 1986 როგორც კონცეპტ მანქანა, მანქანის გამოშვება დაიწყეს 1989 წელს, 6ცილიდნრიანი ძრავით 2.5 კუბატურით, და ცხენის 170 222 Н•м... რომელიც ანდომებდა 100 კილომეტრს 9 წამში, ე30 შედარებით, მანქანა გამოიყურებოდა უფრო ძვირიანი, და ამ მანქანის სერიოზული კარები
ძალიან მოსწონდათ ამერიკელებს, ამის გამო იქნა გამოშვებული 8000 როდსტერი BMW Z1.
მაგის შემდეგ ჩვენ ვნახეთ ლეგენდარული BMW 328 (1936). მან სახელი გაითქვა დამსახურებულ რბოლაზე Mille Miglia, მელამონსკოვის მარაფონში, და რალლი RAC.
ომიშ შემდგე ესტაფეტი მიიღეს როგორც კომფორტული BMW 507 (1956) პირველი მანქანა მსოფლიოში ალუმინის ძრავით V8. ეპოხა ახალი ტეხნოლოგიებით გააღო ლამაზი BMW Z1 (1986) მისი კარები ქრებოდა პაროგებით.. გამოშვება Z3 (1995) ამერიკულ ქარრხანაში როდსტერიუ გააკეთა, მასსიურ გაყიდვაში და 400 ცხენის ძალიანი როდსტერი Z8 (2000), გადმოატრიალა ისტორია.

გამოშვებული 1995 როდსტერი BMW Z3 მიიღო დიდი ძრავი, 4 ცილინდრიდან 1.8 კუბატურით 114 ცხენის ძალით, და 6 ცილინდრიანი ძრავით 3.2 (315 ცხენის ძალით) BMW Z8 (ხადავოი) და კუზაო იყო ალუმინის, აასევე ძრავიც V8 4.9 (400 ცხენით 500 Н•м) ეს ძრავი BMW //M5 დან იყო e39. 2000 წლიდან 2003 წლამდე როდსტერი Z8 იყო გაყიდული 5703 მანქანა.

როდსტერი BMW Z4 პირველი და მეორეთაობის მანქან გამოჩნადა, , ეს იყო 2004 წელს და 2008 წელს.
ეხლა ჯიშI როდსტერების, კიდევ ახალი სახე შეიქმნა ახალი Z4. ეს ახალი მოდელი გამოაქვეყნეს წინა წელს..
დავიღალე კაცი
MADE IN:///M-POWER
http://carinfo.ge/index.php?showtopic=94