ჯაპანური 2.0 STi-ს მონაცემები (გაითვალისწინეთ, მაშინ 280 ცხენისძალიანი ლიმიტი ჯერ კიდევ მოქმედებდა):
Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 280 ( kW) / 6000 rpm
Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 40.2 (394) / 4400 rpm
Масса, кг 1440
****
Удельная мощность, кг/л.с. 5.14
****
ამერიკული 2.5 STi-ს მონაცემები:
Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 304.2 PS (300.0 bhp) (223.7 kW) / 6000 rpm
Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 407.0 Nm (41.5 kgm) / 4000 rpm
Масса, кг 1496 kg
****
Удельная мощность, кг/л.с. 4.99
****
დამეთანხმებით და ძრავის საკმაო განსხვავების მიუხედავად ამერიკულის შეძენა სიმძლავრის გამო არც ისე დიდი ბედენაა, უბრალოდ ამერიკული შედარებით ბანძ ბენზინზე იქნება გათვლილი, პახოდუ მარცხენასაჭიანია (ნუ ზოგიერთი ადამიანი ორგანილად ვერ იტანს მარჯვენა საჭეს

), თუ ვინმე იმის გარანტიას მოგცემს, რომ ამერიკულ ვარიანტს ჩამოგიყვანს და დედაზე დაიგინებს, რომ არაა მოდღნული და ხვალ-ზეგ არ დაისტუკება, ანდა სხვა რამე არ მოუვა, მაშინ ამერიკული ვარიანტი (ნუ თეორიულ დონეზე მაინც) ჯობია. ესაა ჩემი კომენტარი
This post has been edited by Baal on 30 Aug 2009, 01:02