Kasterრავიც ძააან მომწონს შენი მანქანა და ეს ბოლო დღეებია ვუტრიალებ წინ და უკან

გამოცვლას ვაპირებ მანქანის უახლოეს მომავალში....
==================================================
კვლავაც ერთI კითხვა უნდა დავსვა ... ძალიან გთხოვთ რომ ვინმემ უაზრო აზრები არ დამიწეროთ, მხოლოდ ვინც გამოცდილია და ზუსტად იციან და ესმით იმათმა გამცენ პასუხი !!!
ტაკს, ძალიან ბევრი მითქმა მოთქმა მიდის WRX-ის კარობკებთან დაკავშირებით.
1) ზოგი იძახის რომ თუ ნორმალურად მოუვლი და არ დატანჯავ ძაან (კალცო, პარნი, მუდმივი ცეპლენიის ჩარტყმა და ძალით დაშიფტვა თითქმის რიჩაგი რომ ხელში გრჩებათ

) და ნორმალურად მოუვლი მაშინ არ არის პრობლემაო

( ნუ რა თქმა უნდა მოვლას ყველა მანქანაზე აქვს დიდი მნიშვნელობა მაგრამ მაინც...)
2) ბევრი იძახის რომ მაგათი კარობკები ძააან სუსტები არისო. სულ რომ ერთხელ დაშიFტო და შიFტ მის გააკეთო კაკ მინიმუმ სინქრონიზატორებს დაბრიდავ ( ესეც ყველაზე კაი ვარიანტში) და მერე დაჯექი და იხადე 600$ ები მაგის კარობკებშიო
ეხა: მალე ვაპირებ მანქანის გამოცვლას. იმ ფასის ფარგლებში რაზეც მე მიმიწვდება ხელი ტურბინიანის დათრევის ყველაზე ნორმალური ვარიანტი WRX გამოდის

ან ეს ან ისევ ატმოსფერული... სავარაუდოდ ისევ დამპალი ტროიკა
მინდა რომ მანქანამ მასიამოვნოს და არ დამტანჯოს და 10 იმდენი არ დამიჯდეს რასაც გადავიხდი... ამიტომ მაინტერესებს კომპეტენტური ხალხის რჩევა !!! არანაირი უაზრო პოსტები და BMჭ ყველაზე სწრაფია და რამე ამდაგვარი
აბა გისმენთ დიდო სუბაროლოგებო