მოკლეთ რაც შეეხება R33 ის წვას, პირველ რიგში მანქანის საწვავის სისტემა შეამოწმეთ ანუ ვგულისხმობ ფილტრის გამოცვლას (იაფი ვარიანტი ვექტრა 2000 ის ფილტრი 9 ლარამდე ღირს) მეორე ეტაპი სვეჩების შეცვლა, BCRP7ES ასეთი სვეჩები დგას მაგ მანქანაზე უბრალოდ ზაზორი სვეჩის 7.5 ზე დააყენეთ 8 ის მაგივრად, მანქანა ნორმალური სიარულით 2000 -3500 აბაროთით ქალაქში არ დაწვავს არანაირად 11 ლიტრზე მეტს, მოდიფიკაციის მერე კიდე გააჩნია ტურბოს პირიქით თუ დიდი ტურბინაა ნაკლებს დაგიწვავთ ქალაქშიც და ქალაქგარეთაც სანამ პედალს ჩააწვებით, მოკლეთ სტაბილური წვა თბილისი ბათუმი 33 ლიტრი იყო ნუ 32 იც ყოფილა სიჩქარეზე 110-130, თბილისი ერევანი 2 ჯერ მომიწია 28 ლიტრი, მაგხელა მატორისთვის არც თუ ისე ცუდია ამიტომაც მიყვარს ეგ ძრავი და არა SR20 სერია
R32 კიდე რაც შეეხება რავი სადაც გადავიკითხე სერვისი და მანქანის მიყვანა ტუნინგის ეტაპამდეა ძნელი და ძვირი თორე ნუ სტანდართი 12.5 ში დადის და მერე წარმომიდგენია რას იზავს ხოდა ტაკ

ჯერ არ ვიცი მაგრამ არ მინდა გოძილას სახელი საქართველოშიც რომ არ გაბლატავდეს