-- გადმოტანილი პოსტები ბოქსებიდან.
სალამი,
მოკლედ ასე..
მივდიოდი ჩემთვის, და უცებ - უკან უზარმაზარი კვამლი, და უცნაური "სტუკის" მაგვარი ხმები მატორის არედან..
გავაჩერე, ჩავაქრე, დავქოქე.. ისევ კვამლი. მივიყვანე სახლამდე, დაიკლო საგრზნობლად კვამლმა.. ადრე, დაქოქვისას, ირთვებოდა რაღაც კომპრესსორი, სანამ ცივი იყო. მაგ დროს ბოლავდა ხოლმე. გავიკითხე და ეგრეაო, თუმცა დანამდვილებით არ ვიცი.
ზეთს ჭამდა ყოველთვის, საკმაოდ ბევრს (5,000 კმ - 1 ლიტრი)
ბენზინის წვა ქალაქში - 14-15 ლიტრი, ტრასა 8.5-9.5.
Audi A4 2000 (ამერიკულად 2001) წელი, 1.8 Turbo Quattro (20V)
ვინმეს ხომ არ გქონიატ მსგავსი პრობლემა? კვამლი არის თეთრი. წყალიც აკლია, და ზეთიც. ბოლო დგეები თითქმის უზეთოდ დავდიოდი, დღეს ჩავასხი, ოდნავ მეტი ვიდრე საჭიროა. (Helix Ultra 5-40W).
ხმები ძალიან გავდა ტურბინის (როგორც მე წარმომიდგენია ტურბინის ფრთების ხმები), თუმცა კლაპნებსაც გავდა. ახლა როცა ვქოქავ, არც ხმები აქვს არც კვამლი..
ძალა დააკლდა ბოლო დროს..
მოკლედ ასე. კაპიტალკის სუნია ნეტა?
წინასწარ ყველას დიდი მ ადლობა.
---
საქმე იმასშია, რომ დღეს საღამოს დავქოქე, უცებ ამოვიდა ბოლი, და შეწყდა.. თითქოს არც ჰქონია.. არც ხმები ისმის.
სვეჩები ვნახე - ოთხივე სველია.
წყალიც აკლია..
კიდე, "გლუშიტელიდან" წაუწვეტებს შიგადაშიგ.. თუმცა ეგ ბევრთან მინახია.. (მიუხედავად ამინდისა.. "კარგი" ბენზინის ამბავში).
არ ვიცი მოკლედ.. ჩემის აზრით ტურბინის პრაკლადკა (ან გალოვკის) უშვებს ცილინდრებში ანტიფრიზს (თეთრი კვამლი).
მაგრამ არ მესმის, მუდმივი ხასიათი რატომ არ აქვს არც ხმას, არც კვამლს, არც რამე სხვას.
გლუშიტელს რომ მოუსმინო მცირე "პერებოი" იგრძნობა.
ჩემის აზრით - კაპიტალკა უნდა.
...
მოკლედ გუშინ ღამე ვნახე..
Intake, Intercooler, „ვპუსკნოი" კოლექტორი, სავარაუდოთ ხაერის ფილტრიც სულ ზეტში არის...
ალბათ გამავალ კოლექტორსაც უჭირს.
ტურბინის კლაპანი, რომელსაც ზედმეტის წნების დაგდების ფუნქცია აქვს - სულ ზეტშია. ზეტის მიწოდების-ცამოგდების შლანგები არ მინახია, ალბათ ორივეს პრობლემა აქვს. მოკლედ როგორც ჩანს მართლაც ტურბინა უშვებს IN-ში და OUT-ში ზეტს.
ჯერ ყველაფერს გავრეცხავ, და მერე გამოჩნდება.
როგორც მინიმუმ, ტურბინა მინდა.. სად ვიშოვო?
P.S. - არ დააკლოთ ტურბინიან ძრავს ზეტი .. თუ ჭამს, მიხედეთ, სავარაუდოთ ინტერკულერში ჭამს, და ადრე თუ გვიან კლაპნებს დასვრის და ზედმეტი წნევის ჩამომგდები კლაპანი გიმტყუნებთ, და... გადაჭარბებული წნევა გააფუჭებს ტურბინას
* * *
P.S. კატალიზატორიც ალბათ სულ ზეტშია (თეთრი კვამლი - კატალიზატორი ცდილობს დაწვას ზეთი)
კარგია, რომ გავაჩერე.. თორე ლამდები, თვით კატალიზატორიც მოკვდებოდნენ (+ კოროზია)
P.P.P.P.S.
ხომ რ იცით, სად დავითრიო ტურბინა 1.8t-ზე? და რამდენად 
წინასწარ დიდი მადლობა
.........................................................................
2007 335i MT N54
MHD+JB4 Garret GTW3684 ST
FMIC, DP, 3" PIPES, Fuel-It Stage 1, MF LSD.
.......Keep Smiling™ :)........................................