ესეც ახალი ინფო....


ახალი ვერსია audi rs6 avant თავისი 580 ცხენის ძალით და 650 ნიუტონი მეტრებით, 100კმ დაწვა 14 ლიტრა, ახალი თაობის ძრავები rs-ვერსიებში მაქსიმალურად უნდა ავიდეს წვა 100კმ-ზე 11-12 ლიტრა...
მოდელი Audi S და RS ელოდება გადასვლას რვა-ცილინდრიანი ტურბო ძრავებზეძრავები audi-ის ახალი თაობის, თავისი ცხენის ძალითა და თავისი კუბატურით ეკონომიური გამოდის, ასევე დიზელი ძრავები. audi-ს ფანატები აქვთ გაახარონ თავისი თავები ამ აუტომობილებით როგორიცაა Audi S6, RS6 და S8 თავისი დიდი ცხენებით და ბრუნავი მომენტებით. ახალი თაობის აუტომობილები რომ გახდეს უფრო ძილერი და ეკონომიური, ფიქრობს audi-ის ბრენდი დღესაც. მაგრამ audi-ს ბრენი ძალიან მაგრად უმიზნებს ახალი თაობის ძრავბზე მხოლოდ რვა-ცილინდრიანი ტურბო ძრავებზს.
მაგივრად ალუმინის V10 5.2 FSI и V10 5.0 TFSI გერმანელები აპირებენ უფრო მსუბუქსი და კომპაკტური ( но отнюдь не малохольные «восьмёрки» с системой прямого впрыска и двумя турбокомпрессорами) მანქან გახდება უფრო სწრაფი, ამავდროულად უფრო ეკონომიური კიდე სისუფთავეს ვიხლოპისგ აიწევს 15%-20% გვპირდებიან. ასეთი ძრავის გაკეთებას გვპირდებიან, ახალი თაობის Audi RS6.

ხუთლიტრიანი V10 TFSI რათქმაუნდა არის ალიმინის, იწონს 278 კგ. ხოლო რაც შეეხება ახალი 8 ცილინდრიანი ძრავის ტურბო დაბერვით როგორც გვპირდებიან ახალი თაობის RS6-ვს, იქნება 200 კგ-ზე უფრო მსუბუქი...
რა ვქნათ, გამოდის გერმანელების მაღალი ტექნოლოგიებით გაკეთებული და შემუშავებული ატმოსფერული ძრავების გამოშვება უნდა შეწყდეს, სპორტულ ვერსიებში. რამოდენიმე წლის შემდეგ ბავარიული ///M ასევე AMG - ქალაქ აფფალტერბახა

, დაიწყებენ მეგობრობას ტურბოკომპრესორებთან....

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=
თუ რამე შეცდომა იქნება გადათარგმნაში მაპატიეთ, მაგრამ ეს ინფო საინტერესო იქნებოდა თქვენთვის ასევე ჩემთვის, როგორც მე აუდის მოყვარულისთვის...
MADE BY: ///M-POWER