OZIჯერ ერთი კონსტრუქციაც რომ იყოს სად ერთის ხარისხი და სად მეორესი.
ისე შეგიძლია გვაჩვენო სად წერია პორშეს საიტზე რომ სუბარუს ინჟინრებთან ერთად მუშაობენ?
ძრავებს რაც შეეხებათ - არსებობის მანძილზე არ გამოუშვია სუბარუს H6, ანუ 6 ცილინდრიანი ოპოზიტური ძრავა,
V10-ზე და სხვებზე არაფერს ვამბობ... და არც პორშეს არ გამოუშვია 4 ცილინდრიანი ოპოზიტური ძრავი,
ოპოზიტკებიდან მარტო Flat 6-ს უშვებდა. დასტუკებას რაც შეეხება, გერმანიის გამობრწყინებაა ეს ავტომწარმოებელი
და 60-იან წლებში გამოშვებული პორშეები დღემდე ტრეკზე დარბიან და ბევრს ხერხავენ,
30 წლის მანქანებს ტურბინა ცოცხალი აქვთ და როგორ ფიქრობ ხშირად დაისტუკება?
სუბარუ კიდევ ამ ფორუმზე კი არა მართლა ხშირად ისტუკება.

ვულოცავ 944 Turbo-ს ახალი პატრონის შეძენას - სურათებს ველოდებით