არაფერი რთული არ არის, 328 ს რომ იყიდი, შეიძლება იმაზეც იყოს დამჯდარი კალცოები და ცვეთადი ნაწილები გამოსაცვლელი ზრავში, და 1-2 თვე იარო და ნახევარი წელი მარა მერე მაინც მოგიწიოს .
იყიდი M52B28 გოლს
BOSCH 413 ის კომპს და პრავოდკას
2.5 ვანუსიანის შემშვებ კოლლექტორს 30 ლარი ღირს
ტოპსპიდში ახვალ 350 ლარი ღირს როგორც მახსოვს სპორტული კოლლექტორები და წამოიღებ.
3.0 ის ნიზს იყიდი 250$ ად.
პრემიუმ ავტოფართში მიხვალ და ცვეთად ნაწილებს იყიდი (270ლარი უნდა ყველაფერს როგორც მახსოვს)
დროსელს იყიდი 540 ისას 30 ლარი უნდა

შლანგს 50 თუ რაღაც ეგეთი, პროსტა დროსელი ძალიან საწვალებელია 1 დღე მაინც უნდა რო გააკეთო.
ზეთს იყიდი 200 ლარისას Castrol 10x60
და კარენას მისცემ ხელობის ფულს

)
შენ ნაწილებს გაყიდი ნელ ნელა ფულიც გექნება მერე რო ხიდი, კარდანი, კარობკა და ეგეთები შეცვალო. მაქამდე ივლი IS ის ხიდით და კარობკით თუ არ აწვალებ არ ჩაიშლება.
ზატო ის პლიუსია რო ბევრად უფრო იმეტებ ვიდრე Mს, და არც სტუკის გეშინია და არაფერი. M ის კალენვალი 4500Euro ღირს და ამის 200 ლარი

უფრო დეტალებში აგერ ოთკას მოკითხეთ 200 ჯერ აქვს ძრავი დაშლილი

რავი რა აზრი აქვს მაგის მერე 328 ის ყიდვას, როცა მაგარი კუზაო აქვს
This post has been edited by pata on 10 Nov 2009, 01:23