ხო კატალიზატორს რაც შეეხება შეიძლება იმ შუაში იყოს რომ თუ გამოცვლილი არ არის და ჩამწვარია ან თუ გამოცვლილია და ვიღაც ლეღვს შიგნით დაჭრილი ჟეშტის ნაკუწები აქვს შეტენილი..
მაშინ გლუშიწელის ბაჩოკში იქნება გატანილი და გაბიდნილი.. ეს ნიშნავს რომ წინაღობას ქმნის დამწვარი ჰაერის გასასვლელში... და მატორი ვერ სუნთქავს.. ანუ რა სიჩქარითაც ფილტვებში უშვებს იგივე სიჩქარით ვერ უშვებს ფილტვებიდან და ამიტომაც გუდავს

ეს 1 ვარიანტი..
მეორე არიანტი რო ვერც შეისუნთქავს ნორმალურად
მესამე ვარიანტი რო ჰაერი კი ნარმალნა მოძრაობს მარა ბენზინის მიწოდებას შეიძლება უგვიანებდეს... მოკლედ ასე ძნელი გითხრა და დაგეხმარო...
ხელოსანი ყოველთვის მოგატყუებს

მისთვის 1 კაი ტყუილი ბევრ ობამას უდრის

ამიტომ უნდა ეცადო მანქანას დიაგნოზი ყოველთვის შენ თვითონ დაუსვა და ხელოსანთან მერე მიხვიდე და უთხრა კონკრეტულად რა გაგიკეთოს..