datoseparბრატ ეხლა ერთ რაღაცას გეტყვი და გინდ დაიჯერე გინ არა
პასატი მყავდა 2.8 V6 ტიპტრონიკი
მე მიწვავდა 20 ლიტრზე მეტს ხან 25 არ მყოფნიდა ქალაქში
სექტემბერში გავყიდე და რომ ვკითხე ახალ პატრონს რამდენს გიწვავს მეთქი 13 სო

ისიც ვკითხე რამე გამოცვალე მეთქი და არაო
ეხლა დასკვნა შენ გამოიტანე ....
1 გააჩნია სიარულის მანერას თორემ გინდ 1,8 ტ იყოს და გინდ 4.0 თუ გაზ გაყრილი იარე მაინც ბევრს დაგიწვავს

ასე რომ მგონი სადაც 13 პასატი წვავს ტიპტრონიკი დასტოინი სიარულით იქ 11-12 რეალური ციფრია ჯანმრთელი ჯეტასთვის მითუმეტეს მექანიკისთვის

რავი გეუბნები და არ გჯერა მგონი და .....
ტრასაზე 9 ს წვავს საშუალოდ 2.8 V6 ტიპტრონიკი და მექანიკაც სადღაც ეგრე
პ/ს კიდევ ერთს ვიტყვი წინა პოსტებში იკითხე კარობკებზე და მართალია ამბობენ ძნელად მოსავლელი კარობკები აქვთო მაგრამ ეგ მექანიკებს ნაკლებად ეხება ..
და ძნნ იაფი ხომ არ არის მაგ მანქანისთვის ?
This post has been edited by giusha_gio on 13 Dec 2009, 23:31