///M-POWERმესიამოვნება თუ კარგ რამეს გამოუშვებს ბავარიელი
apocalipsრამდენადაც ვიცი თუ მანქანა აღჭურვილია BOSE-თი, მას ზედ უნდა ეწეროს. ბოლო-ბოლოს პორშეში ეწერა და ძველ A4-ზე მით უმეტეს უნდა იყოს. გარდა ამისა უკანა კარებებზეც უნდა გქონდეს დინამიკები და საბარგულში მაძლიერებელი

თუ შოთას თქმის არ იყოს, უსილიწელი არ გაქვს - მაშინ კაბელებიც გასაყვანია

ამ ამბებში დასახმარებლად ჩვენც აქ ვართ!
* * *
2009 წლის შემოდგომა ავტორევიუს გატესტილი: A6, 530X, E350 (ბოლო E კლასი)
წონათა ბალანსი

კსტაწი, Hyundai - უკვე ებლატავება ამ სამ გერმანელ გიგანტს


სიჩქარეები:

[/QUOTE]
ოფიციალური სპეციფიკაცია: (დააკვირდით AUDI-ს და ბმვ-ს ერთნაირი გადაცემთა შეფარდება აქვთ!)

ექსპერტთა ტესტებით მიღებული დინამიკა აჩქარება/შენელება (A6 ბიძაა):

კრაშ-ტესტი

1. "კრივოიზე" მაქსიმალური მიღწეული სიჩქარე
2. ხილვადობა
კლაკნილზე A6-მა Quattro-ს წყალობით გაიარა ყველაზე მაღალი სიჩქარით

სალონიდან ხილვადობა, აქ ყველას Hyundai-მ "აჯობა"
მერე კი A6 მოდის უმნიშვნელო სვაობით
განათება:
3ვე გერმანული მარკა აღჭურვილია BiXenon განათებით
1. ადგილი მერსს
ბოლო - ჰიუნდაის (საკუთარ მიდამოს ძლივს ანათებსო

)
* * *
ადგილები (ჯამური შედეგით)
მიყვარს AUDI!
* * *
A6 ვნახეთ რომ - შესაბამის ადგილზე დგას.
ხომ არ გაქვთ ინტერესი, გადავხედოთ "ბოლო თაობის" A4-ს კონკურენტებთან როგორ არის?!
მათ შორის Quattro vs other 4X4

This post has been edited by ALLe on 12 Nov 2009, 02:28