დილამშვიდობისა ბანდაააა. უუუფ მომენატრეთ რა.
ZERO15ვაა მაგარ ვიდზეა ძალიან

კიდევ გილოცავ

მე გირჩევ არალის ჩაასხა, მე დიღომში ვყიდულობხოლმე..
4 ლიტრი თავისი გამოცვლით და კარგი ფილტრით დამიჯდა 95 ლარი. 5/40ზე

თახელაი შედარებით და ტურბინას კარგად სმაზკავს.
goshkageვაა მაგარი გამოდის ძალიან, ნეტა რა ვიდი ექნება რო დაამთავრებ.....
dato_datoდავით რო მოვასმენინოთ>? გავიდეთ ვანოსთან და იმ ტავისი აპარატით ჩაძვრება შიგ

იქნებ გავიგოთ რისი ხმაარის
jean luc godardგაუმარჯოს

კარგი გადაწყვეტილებაა. ეხლა რაც შეეხება განსხვავებებს...
1.8ტ და 2.8 ქვატტროს რაც შეეხება კონკრეტული რამე დიდი მინუსი არცერთს არააქვს.. და თუ კვატტროს ყიდვა გადაწყვიტე ეგ უკვე დიდი პლიუსია.

მითუმეტეს ზამთარი მოდის. იმასაც გააჩნია მექანიკა გინდა თუ ავტომატი..
1.8ტ პატარა საპრობლემო ტურბინააქვს.. თუ ტურბინა კარგ მდგომარეობაშია მაშინ იყიდე ეს, მე მაგალითად 1.8ტ მექანიკა მირჩევნი 2.8 ტიპტრონიკს..
1.8ტ ბევრად ადვილი გასაძლიერებელია, თუ გიზიდავს ესეთი რარაცეები და ბევრად იაფი...
რაც შეეხება 2.8. რაღათქმაუნდა ატმოსფერული ძრავები ჯობია ტურბირებულს, მაგრამ ტურბირებულს რაცააქვს კარგი თავისი სიმძლავრის ამოღება ბევრად სწრაფად შეუძლია ვიდრე ატმოსფერულს.. თუ ყიდულობ მექანიკას, მაშინ 2.8 მექანიკა ჯობია 1.8ტ. მემგონი მიხვდი რაც დავწერე თუ ძალიან არ აურიე..
მოკლედ 1.8ტ მექანიკა ჯობია 2.8 ავტომატს (ტიპტრონიკს)
და 2.8 მექანიკა ჯობია 1.8ტ ავტომატს (ტიპტრონიკს) მექანიკას

წვას რაც შეეხება დიდი განსხვავება არაა 1-2 ლიტრი მაქსიმუმ.. ტარებაზეცრის დამოკიდებული

დანარჩენი რაც ხადავოის უკავშირდება აბსოლიტურად ყველაფერი ერთიდაიგივეა, თუ რაღაც უმნიშვნელო ნაწილებს არ ვიგულისხმებთ.. მითუმეტესე ჩვენ კლუბს ფასდაკლებებიაქვს ბევრ ნაწილზე და რეალურ ფასებთან შედარებით ბევრად იაფად გამოვდივართ.. ასერო სიძვირე ნუ შეგაშინებს და იყიდე გირჩევ

ხოდაა მინუსი რაარის იცი? იქნებ პლიუსიც, ის რო ზოგიერთ კლუბს ყველაზე დიდი კონკურენტი გონია (რაც პრინციპში მართალია) აუდის კლუბი და მოსვენებას დაგაკარგინებენ დავდგეთო