MERCEDES-BENZ W25 SSKL Silver Arrows; W125 Silver Arrows
ვერცხლისფერი ისარი (გერმანულად Silberpfeile)
წლების მანზილზე ყველა ქვეყანას ქონდა თავისი ”სავიზიტო ფერი” რბოლაში მონაწილე მანქანებისტვის. იტალისას ცნობილი Rosso Corsa (წითელი) , ინგლისს მწვანე, საფრანგეთს ცისფერი, გერმანია თეთრი და ა.შ.
გერმანულ მერსედესს და საერთოდ გერმანულ სპორტულ ავტომობილებს თეთრი ფერი ამშვენებდა მაგრამ 1934 წელს მოხდა ესეთი ფაქტი რომელიც 1958 წლამდე არიყო ცნობილი ისტორიისტვის
საერთაშორისო საავტომობილო ფედერაციის მიერ დაწესებული რეგლამენტის თანახმად მონაწილე მანქანის წონა არ უნდა ყოფილიყო 750 კგ.-ზე მეტი (საბურავების პილოტის და საწვავის გარეშე). 1934 წელს მერსედესმა წარმოადგინა ახალი ბოლიდი W25 SSKL რომელიც შემოწმების შედეგად აღმოჩნდა 751კგ. რატქმაუნდა რეგლამენტის დარღვევად ითვლებოდა და ამ მოდელს არ მისცემდნენ მონაწილეობის უფლებას! გამოსავალი თითქმის არიყო
მენეჯერი Alfred Neubauer და მისი მძღოლი Manfred von Brauchitsch მივიდნენ ერთ სასაცილო თუმცა ისტორიულ გადაწყვეტილებამდე. გაეწმინდათ მანქანა ტეტრი საღებავისგან რას სეამცირებდა წონას 1 კილოგრამით და რეგლამენთშიც ჩაეტეოდნენ.
ლეგენდის თანახმად მეორე დღისთვის რბოლის დაწყების წინ მანქანა ვერცხლისფრად ბრწყინავდა. ის ალუმინისგან იყო დამზადებული და პილოტმა Manfred von Brauchitsch
”ვერცხლისფერი ისრით” რომელსაც 350 ცხ/ძალა (260 კვტ) ქონდა გადაკვეტა პირველმა ფინიშის ხაზი!
ეს სახელი მაშინდელი რადიოს წამყვანებმა შეარქვეს პირდაპირ ეთერში ტრანსლაციის დროს!
1937 წელს მერსედესის ახალმა მოდელმა W125 რომელსაც 646 ცხ/ძალა (475კვტ )ქონდა დაამყარა მსოფლიო რეკორდი შიგაწვის ძრავებში თითქმის 300 კმ/სთ (186 მ/სთ)
ამ უპირატესობამ სხვა შიგაწვისძრავიან ტექნიკასთან შედარებით დაამკვიდრა ავტო სპორთში ტერმინი ”Silver Arrows” როგორც ლეგენდა რომელიც შემთხვევით გახდა ლეგენდა!!!
MERCEDES-BENZ W25 SSKL Silver Arrows

ლეგენდარული პილოტი Manfred von Brauchitsch

რეკორდცმენი MERCEDES-BENZ W125 Silver Arrows
* * *
რანაირადაა ერთი ხალხნო გადამრევთ
2.0 კომპრესორი რო არი 163 ცხენისძალიანი ის რაღა ჩირია 2000-2002 წლებში რო გამოდიოდა?????
და სხავათაშორის 2.3 კომპრესორიც 2 ნაირია 192 ცხენიანი და 197 ცხენია
პირველი გამოდიოდა 2000-მდე მეორე 2000-2002 წლებში. გამოდის ვაქტიურად 3 ტიპის წრავებია და არა ერთიდაიგივე!!!
იმიტოა ზოგი 2.0 კომპრესორი არავარგა და ზოგიც სწრაფია ისევე როგორც 2.3 კომპრესორები
This post has been edited by Benco on 8 Mar 2010, 15:40