misheil17ოკ დიდი მადლობა თუ რამეა მერე ტესტ დრაივი გამაკეთებინე
ხალხნო კიდევ 1 რამემანქანა რომ ჩამოვიდა, რა ზეთის იდგა იმით ვიარე ზამთარში დაახლოვებით 2000KM და დაქოქვისან არანაირი პრობლემა არ ჰქონია
მერე ჩავასხი Nissan Endurance GTR 10w-50 იამატოში ნაყიდი 160 ლარ გასტყირცნილი და ცოტა ხანში დაახლოებით 1 კვირაში დაიწყო ტალკაწელ ფართი
დილით დაქოქვისას
ასე 500KM გავლის შემდეგ ხელოსანს კარტერის ბოლტის მოშვებული დაუტოვებია და გამოისხა ეს მილიონ დოლარიანი ზეთი და რადგან დილით ტალკაწელ ფართი ჰქონდა აღარ ვიყიდე ეს ზეთი და ვიყიდე (2 მილიონ დოლარიანი 45 ლარი ლიტრი

) Motul 300V 5w-40 ამანაც პირველ დღეებში დააწყნარა ძრავი და შემდეგ დაქოქვისას უფრო ხმაურიან ტალკაწელ ფართებს აწყობდა, ეხლა გავიარე 4000 და მალე უნდა შევცვალო ჰოდა რომელი ზეთი უნდა ჩავასხა რომ პრობლემა აღარ ჰქონდეს, გუშინ ბარდაჩოკში პასპორტი ვიპოვნე და შიგნით ეწერა რომ 5W-30 უნდა
თვითონ მიცუბიშის ზეთი რომ ჩავასხა შეიძლება? GDI ძრავისთვისააო და ტურბინიანს რამეს ხომ არ უზამს?
MITSUBISHI DiaQueen Motor Oil SM 5W-30
MITSUBISHI უმაღლესი ხარისხის უნივერსალური ბენზინის ძრავის ზეთი. რეკომენდებულია 1998/99/2000 წლებში გამოშვებული MITSUBISHI-ს GDI ძრავისთვის. ფლობს საწვავის დამზოგავ, ანტიკოროზიულ, ძრავის გამომრეცხავ თვისებებს. შექმნილია უახლესი ჰიდროკრეკინგის მეთოდით. მინიჭებული აქვს API SM და ILSAC GF-4-ის საერთაშორისო სტანდარტის სერტიფიკატები.
This post has been edited by BMW_M3 on 1 May 2010, 12:59