ეხლახანს მოვედი შესვენებიდან და ესეთი ამბავი დამემართა

პავლოვზე შიქნიშანთან G55 AMG დამიდგა, უკომპრესორო ოღონდ, დავსტარტეთ ჩვეულებრივად, გაზ-ტორმუზის გარეშე, და რო გავასწარი და დამეწია ვერაფრით ვერ დავაჯერე რო 2.5 მაქვს მატორი სულ რაღაც

და არც ის არ ჯეროდა თუ როგორ შეიძლება 2.5 -მა 5 ლიტრს გაასწოროს

, თან მანქანაში 100 კილოიანი თანამშრომელი მეჯდა, უზბეკი

ჰო და სულ დამავიწყდა, ბუსტი მომატებული არ მქონდა. ეხლა ვნახე ინტერნეტში და 100მდე 6.1 უწერია AMG-ს, ნუთ უფრო სწრაფად ვკრიფავ?
giorgi_gგიო, არ ვიცი შეიძლება მე მეშლება მაგრამ დაბუსტულზე რაღაცა სტრანნად კრიფავს, პრავალი აქვს მაინც, და სტვენის ხმა მესმის, მერე რო გნახავ მოგასმენინებ და იქნება მიხვდე რისი ბრალია. ისე 0.9-ზე რო დავაყენე რაღაცა კატასტროფულად კრიფავს