დაიჰაცუ კუორე კი არაა

კარგა უხათქუნებს ეგეც მარა კატაფალკაზე ნაკლებს უეჭველი წვავს
TA-H58A კუზაო - 980კგ. ტურბინიანი 0.7-იანი ძრავი 64HP-ით წვავს 6.9ლ ტრასაზე
GF-H58A კუზაო -920კგ. ატმოსფერული 0.7-იანი ძრავი 52HP-ით წვავს 6.8ლ ტრასაზე
ორივე ცალვალიანია და მუშაობს 92 და 95 ბენზინებზე'
კიდეა სხვა კუზაოები მარა ძირითადად ესენია რა და წვაში დიდი სხვაობა არაა. ამას დაუმატე სტანდარტულად თბილისურ-ქართულბენზინური 2-3 ლიტრი და ეგაა მაგათი რეალური წვა.
ეს ავტომატები.
მექანიკები 0.7 ლიტრით ნაკლებს წავენ და 10-10 კილოთი ნაკლებს იწონიან.
98-ის მერე მონოპრივოდიანებიც გამოდის ისე 50კგ-ით მსუბუქია 4X4 ანალოგებზე და უტურბინოს ნახევარი ლიტრით ნაკლები უწერია, ტურბინიანს - იგივე (ავტომატიკებს)

მონოპრივოდიან უტურბინო მექანიკას 5.7 უწერია და 850კგ.ა
ტურბნიანი მონოები მექანიკით არ ჩითავს.
ჯუნიორი ჯობია ისე 80HP აქვს თორქიც მეტი აქვს, მექანიკა 960-ს იწონის, ავტომატი - 970-ს და წვა თითქმის იგივე უწერია

6.9 და 7.6
ფუ ბლიად, ამდენი ევოებზე და ვრ-4-ებზე არ მიწერია ჯერ...
This post has been edited by GIORGI M on 19 Apr 2010, 21:28