ახალ მოდიფიკაციას 250კმ აქვს შეზღუდული სიჩქარე.მაშ ასე, ჩვენ წინ BMW Z4 sDrive35is გამოჩნდა. კაპოტ ქვეშ შესანიშნავი (და წლის საუკეთესო ძრავებში მოპოვებული ტიტულის) "ბიტურბო" ძრავი 3.0 განაწილებული შეფრქვევით. ინჟინრება დააყენეს ახალი პროგრამა, გადააკეთეს ტურბოკომპრესორი და ასევე განაწილებული შეფრქვევა, ხოლო ამიშ შემდეგ გაიზარდა ცხენის ძალა +34ც.ხ და 450-500 N.m).

საწვავის ხარჯვა ტრასაზე შეადგენს 8.5-9.0 ლიტრა, 340ც.ხ ძალიანი აუტომობილის. (ასე გვპირდებიან გერმანელები)საქმე იმაშია რო, ბოლომდე გახსნილი დროსელი მუშაობს რეჟიმში overboost, უწევს გაწევას ( до полутысячи), ამისდამიუხედავათ, როდსტერი აღჭურვილია 7-საფეხურიანი აუტომატური კოლოფით რობოტიზირებული, 2-ციპლენიის
(ასევე იქნება აუცილებლად მექანიკირუი კოლოფით). 100კმ 4.7-წ.მ ანდომებს, აუტომატური კოლოფით., ხოლო სტანდარტული 306 ც.ხ 4.9 ში ანდომებს. დავამატებ იმას რო Mercedes SLK 55 AMG (360 ც.ხ 510 Н•м) ანდომებს 100კ.მ დე 4.9წ.მ....

ახალი კოლოფი, შეუძLია იმუშაოს სამ რეჟიმში: აუტომატირუ, sport, sport+.
ასევე დავამატებ იმას რომ, ეს ახალო მოდელი არის აღჭურვილი, ///M-ოს საჭიდით, ///M-ის აბვესით, ///M-ის არმორტიზატორებით. და შემცირებული 10 მმ კლირენსით. სპორტული მანევირებისას და სიტუაციისას, რული უფრო ზუსტი და უფრო სოწრედ არის დამზადებული ექსტრემალური სიტუაციებისთვის, (Сверх того, на спортивный лад перенастроен электроусилитель руля с повышенной точностью и улучшенной обратной связью.)





ძალიან კარგი კომპლექტაციაა M GmbH-სი, სპორტული ბამპერებით, პაროგები, 18-დისკები ეს ყველაფერი რაც წერია და რაც ძემოთ არის მითითებული ///M-ის არის დეტალები.///Made By:///M-POWER This post has been edited by ///M-POWER on 10 Mar 2010, 20:42